شنبه 8 اردیبهشت 1403

امام حسن

امام حسن

وب‌گاه فرارو

در بخشی از این مراسم رضوان درویش، احمد راهی مالکی، زاد حسینی صلوات مربوط به برنامه «محفل» را همراه با جمعیت حاضر در ورزشگاه همخوانی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند در خصوص میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مراسم گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز سه‌شنبه 7 فروردین ماه 1403 در مجموع رفت و برگشت پذیرای 26 هزار نفر از شهروندان و مسافران بود. وی افزود: در ساعات قبل از شروع مراسم حدود 10 هزار...

خبرگزاری میزان

محفل قرآنی امام حسنی‌ها، عصر سه شنبه (7 فروردین 1403) همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی برگزار شد.

خبرگزاری میزان

محفل قرآنی امام حسنی‌ها، عصر سه شنبه (7 فروردین 1403) همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اطلاعیه‌ای از خدمات این سازمان برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی ها در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی می‌رساند سازمان تاکسیرانی شهر تهران با 250 دستگاه ون تاکسی به شرکت کنندگان در محفل قرآنی امام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن عقد زوج‌های جوان برگزار و بزرگترین کیک رمضانی بین شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران در خصوص مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای مراسم اندیشیده شده است.

وب‌گاه الف

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در اجتماع 100 هزار نفری مردم ایران در ورزشگاه آزادی تهران تاکید کرد که ملت فلسطین به لطف قرآن و اسلام و حمایت‌های ایران بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهد شد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قدرتعلی حشمتیان برای یازدهمین دوره متوالی به عنوان دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

اجتماع عظیم چند ده هزار نفری «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت 15:30 در ورزشگاه بزرگ آزادی در حال برگزاری است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر نتوانیم از فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان برای استغفار و توبه و خودسازی و مواسات بهره بگیریم قطعا مغبون و زیانکار خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز سه‌شنبه (هفتم فروردین) در دیدار نوروزی کارگزاران بخش‌های مختلف و مسئولان قضائی با وی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، این امر را از الطاف بسیار مبارک و فرخنده دانست و بر ضرورت بهره‌مندی و تمتع از لحظه به لحظه ماه ضیافت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران در خصوص مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای مراسم اندیشیده شده است.