شنبه 29 اردیبهشت 1403

امام حسن

امام حسن

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی گفت: استکبار و ایادی داخلی و خارجی برآنند تا امنیت را که یکی از مزیت‌های راهبردی کشور است هدف قرار داده تا کارآمدی نظام را مخدوش کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امنیت ما درون‌زاست و به هیچ‌وجه متکی به کشورهای خارجی و قدرت‌های دنیا نیست، گفت: امنیت ما امروز برآمده از حضور مردم در صحنه‌های مختلف و برخاسته از آگاهی، بیداری، هوشیاری و حضور در صحنه نیروهای جان برکف مسلح، مرزبانان و نیروهای انتظامی غیورمان است.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور ضمن بازدید و افتتاح 2 هزار واحد خوابگاهی افسران دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) و سان دیدن از صبحگاه دانشجویان و افسران، از برگزیدگان دوره آموزشی اخیر این دانشگاه نیز تقدیر و درجه نماینده دانشجویان درجه بگیر را به وی اعطا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور ضمن افتتاح 2 هزار واحد خوابگاهی افسران دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) از برگزیدگان دوره آموزشی اخیر این دانشگاه نیز تقدیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمد امامی کاشانی با حضور مردم و طلاب تهرانی بعد از اقامه نماز میت توسط مقام معظم رهبری بر پیکر وی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

چهل و ششمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، صبح دوشنبه (14 اسفند 1402) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهور در دانشگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به بیان مصوبات و دستورالعمل‌ها مربوط به سفرهای نوروزی در بازه زمانی 24 اسفند تا 24 فروردین‌ماه پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

امشب یکشنبه 13 اسفندماه، مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی از سوی حجت الاسلام سید حسن خمینی در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار شد. / ایسنا

وب‌گاه مشرق نیوز

رقیه خاتون یا فاطمه بنت الحسین، معروف به فاطمه صغری، آخرین دختر امام حسین (علیه‌السلام) که حضرت بسیار به وی مهر می ورزید و وی نیز به پدر، علاقه فراوانی داشت.

وب‌گاه گسترش

مقامات وزارت میراث فرهنگی به تمامی مدیران و مسئولان سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دستورالعمل‌هایی برای آمادگی در سفرهای نوروزی سال 1403 که همزمان با ایام ماه رمضان هستند، اعلام کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شنبه 12 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسوولان وزارت میراث فرهنگی به تمامی به مدیران و متولیان سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دستوراتی برای آمادگی در انجام سفرهای نوروز 1403 که همزمان با ایام ماه رمضان است، دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز بهار در زمستان شکوفه کرده و مردم با حضور پرشورشان پای صندوق‌های رای، رزمایش اقتدار، عزت و آزادی ایران اسلامی را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وب‌گاه الف

با تشریح دستورالعمل فعالیت اماکن تاریخی در نوروز 1403 که مقارن با ماه رمضان است، طرح نوروزی اماکن تاریخی از 24 اسفندماه آغاز می‌شود. همچنین مقرر شد، علاوه‌بر لحظه تحویل سال، مراسم شب‌های قدر در اماکن تاریخی برپا شود. هرچند به پایگاه‌های میراث جهانی و ملی تاکید شد برای برنامه‌های شبانه باید مجوز شورای تامین گرفته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همراه باشید تا با تقویم سال 1403 با تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال 1403 بهتر و بیشتر آشنا شوید. لحظه تحویل سال یکی از مهم‌ترین و مفرح‌ترین لحظاته که در اون، مردم با شور و نشاط از سراسر جهان به استقبال سال جدید میرن. این لحظه نمادی از تجدید حیات و امید به آیندست و در ادامه زمان دقیقش رو اعلام کردیم که بتونین برای دورهمی‌هاتون برنامه‌ریزی کنین. تقویم 1403 همچنین برآوردهای کلانی از...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آغاز برنامه‌های نوروزی پایگاه‌های میراثی از 24 اسفند خواهد بود و برای نوروز برنامه‌های مختلفی در این پایگاه‌ها از 24 اسفند برگزار می‌شود.