شنبه 29 اردیبهشت 1403

امام حسن

امام حسن

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با شروع ماه رمضان سازمان زیباسازی شهر تهران با برپایی افطارخونه 1200 متری به استقبال برپایی باشکوهتر ماه رمضان رفته‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شریف با اشاره به اقدامات سازمان اطلاعات سپاه در سال جاری گفت: بازگرداندن اموال بابک زنجانی که به عنوان مطالبه ملی در کشور از آن یاد می‌شود، از جمله اقدامات موفق مجموعه اطلاعات سپاه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سپاه گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیرو‌های زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خوبی حاصل شده و این مسیر قدرتمندتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

وب‌گاه الف

سخنگوی سپاه اعطای نشان فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا به سرلشکر حسین سلامی را موهبتی بزرگ برای سپاه توصیف کرد و گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است و به فضل الهی این مسیر قدرتمندتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی به دلیل همزمانی بهار رمضان و بهار طبیعت ویژه‌هایی را اعم از سریال و برنامه تا مسابقه و فیلم سینمایی تدارک دیده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سپاه گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امسال همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن با تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان به استقبال سال جدید می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی موزه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و ایام فرخنده نوروز گفت: همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز فرصت بسیار مغتنمی جهت تبیین مبانی و ارزش‌های فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای نسل جوان کشور عزیزمان است و به همین منظور معاونت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) درمورد علت 30 روزه بودن ماه مبارک رمضان توضیحاتی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رمضان از مصدر «رمض» به مفهوم شدت گرما و تابش آفتاب بر رمل... معنا شده است. انتخاب چنین واژه‌ای به راستی از دقت نظر و لطافت خاصی برخوردار است؛ چرا که سخن از گداخته شدن است و شاید به تعبیری دگرگون شدن در زیر آفتاب گرم و سوزان نفس و تحمل ضربات بی‌امانش، زیرا که رمضان ماه تحمل شدائد و عطش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا خوراکیان در نشست خبری اعلام برنامه‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز آستان قدس رضوی اظهار کرد: زیارت جلوه عنایت امام هشتم (ع) به مردم و نقطه کانونی ترویج معارف اهل بیت (ع) و تبلور دلدادگی و فرصت ابراز عشق مردم به این امام همام است. مدیر عالی حرم مطهر رضوی با تاکید بر این‌که زیارت اثربخش‌ترین رویداد فرهنگی کشور به شمار می‌آید، افزود: این رویداد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این خبر تقویم نجومی امروز دوشنبه 21 اسفند 1402 مصادف با 30 شعبان 1445 قمری و 11 مارس 2024 از نظرتان می گذرد. در این خبر تقویم نجومی امروز دوشنبه 21 اسفند 1402 مصادف با 30 شعبان 1445 قمری و 11 مارس 2024 از نظرتان می گذرد. تقویم نجومی امروز دوشنبه 21 اسفند 1402

وب‌گاه مشرق نیوز

حسینیه‌ها و مساجد برنامه‌های ویژه خود را در ماه رمضان اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از حضور فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب اسلامی در چایخانه صحن امام حسن مجتبی سلام الله علیه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) منتشر شده است. تصاویری از حضور فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب اسلامی در چایخانه صحن امام حسن مجتبی سلام الله علیه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، در این ویدئو خادمیِ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی خامنه‌ای، فرزندِ ارشد رهبر معظم...