شنبه 29 اردیبهشت 1403

امام حسن

امام حسن

خبرگزاری تسنیم

حسینیه‌ها و مساجد برنامه‌های ویژه خود را در ماه رمضان اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین نمایشگاه اینفوگرافیک قرآنی از سوی حجت‌الاسلام رجبی، حافظ کل قرآن، در حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) لواسان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه معارف شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متعددی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: پروژه جهاد آبرسانی که با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای فاقد و دارای تنش آبی کشور آغاز شده است به عنوان یک طرح ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در استان هرمزگان با همکاری نیروهای دریایی سپاه به عنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه‌برنامه‌های مذهبی برخی هیات‌ها و مساجد تهران در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سیدتیمور حسینی روز یکشنبه در رزمایش نوروزی که با حضور فرماندهی کل انتظامی در دانشکاه افسری امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد با آرزوی سفری ایمن برای همه مردم کشور اظهارداشت: در قالب بیش از 80 هزار نفر از نیرو‌های انتظامی، پلیس راهور، امداد و نجات، راهداری، اورژانس، امداد خودرو و ایرانگردی و جهانگردی برای اجرای طرح نوروزی اماده هستند. وی با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گذشته از کمین و نصب دکل‌ها، در آب‌راه‌ها موانع قابل ملاحظه‌ای ایجاد کرد که گذشتن از آنها بسیار سخت و بلکه غیرممکن می‌کرد. بعد از این موانع، سیل‌بندی هم مشرف بر آب به عرض 12 متر و ارتفاع دو متر احداث کرده و بر روی آن سنگرهای متعددی تعبیه کرد که از سه جهت، دارای دید کافی بر روی آب بود. در حالی که دستیابی به یک جناح از دشمن در شمال بصره و قطع جاده...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور فراجا گفت: 80 هزار نفر در 200 نقطه کشور برای خدمات نوروزی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی گفت: سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان را برای خود فرصت مغتنمی بدانیم تا برای شناخت سیره امامان معصوم (ع) یک گام برداریم.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه استانی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد سعید قاسم‌خانی*: از زمانی که وارد این‌جا میشید 3 تا عنوان تغییر می‌کنه؛ دانشجو میشه رزمنده؛ اردو میشه عملیات و مسئول اردو هم فرمانده! این‌ها جملاتی بود که در بدو ورود کاروان دانشجویی به منطقه شط‌علی از زبان یکی از مسئولین منطقه شنیده شد. بعد از آن بود که بچه‌ها به خط شدند و صف به صف آماده ورود به منطقه بودند؛ چادر‌ها برای اسکان دانشجو‌ها آماده بود؛...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام محسن قرائتی معلم قرآن، از پدران و مادران خواست تا روزی 10 دقیقه برای فرزندان و اعضای خانواده مطالبی را از روی تفسیر قرآن بخوانند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اعلام برنامه‌های این نهاد برای ماه مبارک رمضان از ارائه بسته‌های معیشتی به 5 هزار خانوار در تهران و برپایی افطاری‌های ساده در 22 بوستان از 22 منطقه پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی سیفی، رییس شورای عالی قران و عترت شهرداری تهران در جلسه‌ای به منظور تبیین برنامه‌های ماه مبارک رمضان این قرارگاه اظهار داشت: امسال هم در قالب طرح «آرمان دو» با موضوع آیات ابراهیمی در نمایشگاه قرآن و پارک لاله میزبان علاقه‌مندان خواهیم بود. وی ادامه داد: امسال شورای عالی قران جامعه مخاطب خود را حول نوجوانان قرارداده و رخداد‌هایی را از جنس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. همین تاریخ در تقویم میلادی به صورت 20 مارس 2024 و در تقویم شمسی برابر با 9 رمضان 1445 قمری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امنیت ما درون‌زاست و به هیچ‌وجه متکی به کشورهای خارجی و قدرت‌های دنیا نیست، افزود: امنیت ما امروز برآمده از حضور مردم در صحنه‌های مختلف و برخاسته از آگاهی، بیداری، هوشیاری و حضور در صحنه نیروهای جان برکف مسلح، مرزبانان و نیروهای انتظامی غیورمان است.