یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

وزیر اسبق اطلاعات گفت: نفوذ در همه مقولات وجود دارد، چنانکه دشمن اتاق فکرهای سنگینی تأسیس کرده و به طور جدی بر مباحث مقابله با انقلاب اسلامی کار می‌کند و عمده حرکت آنها مبتنی بر نفوذ‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی است.

وب‌گاه فرارو

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان، گفت: با قاطعیت می‌توان گفت که علت اصلی این وضعیت بحرانی و عرضه غیربهداشتی مواد غذایی به دلیل ضعف در نظارت و رسیدگی و پیگیری اتحادیه‌های مربوطه است که موجب نابسامانی جدی در برخی رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها شده است.

وب‌گاه عصر ایران

برای این اغذیه فروشی‌ها که در حوالی میدان امام علی (ع) زاهدان استقرار داشتند علاوه بر پرونده تعزیراتی، علاوه بر پلمپ پرونده کیفری نیز تشکیل خواهد شد و باید پاسخگو باشند و این روند نیز کماکان ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان از پلمب 14 رستوران و اغذیه فروشی غیر بهداشتی و متخلف در زاهدان خبر داد. سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان از پلمب 14 رستوران و اغذیه فروشی غیر بهداشتی و متخلف در زاهدان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، ابوالفضل احمدزاده اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای سرزده از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی که مستقیماً...

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان از پلمب 14 رستوران و اغذیه فروشی غیر بهداشتی و متخلف در زاهدان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران از احداث چندین پروژه کلان در پایتخت خبر داد و گفت: مدیریت شهری در این دوره مسیری را انتخاب کرده که ماحصل آن تغییر چهره تهران خواهد بود و این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، هفته فراجا را به فرماندهی محترم فراجا و همه دلاوران دریادل و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و خانواده‌های گرامی به‌ویژه خانواده عزیز شهدای امنیت و جانبازان سرافراز تبریک گفت. متن بیانیه به شرح ذیل است: بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحِیم امام علی علیه السلام: الجُنُوُد بِاذنِ اللَهِ حُصُونُ الرَعیَهِ وَ زَینُ...

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راننده 206 در بزرگراه آزادگان بعلت برخورد شاخ به شاخ با سواری پژو پارس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

عطاءالله مهاجرانی نوشت: می‌بایست 17 ربیع تبدیل به جشن بزرگ دینی و ملی می‌شد. جشنی که از لحاظ شکوه و گستردگی با عاشورا قابل قیاس باشد، البته با ماهیت متفاوت و مکمل. با توجه به روایت مشهور به نقل از پیامبر اسلام: «حسین منی و انا من حسین» می‌بایست شهادت و ولادت، نبوت و امامت، سوگواری و شادمانی را مانند دو روی سکه باهم تلفیق کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگراه بروجردی در جنوب غرب تهران آماده بهره برداری شد. در دوره قبل مدیریت شهری این پروژه را به جای تکمیل، خاک کردند اما در این دوره با رفع معارضین، بروجردی ساخته و امروز افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک در مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر و معابر پرتردد پایتخت گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید عطاءالله مهاجرانی در روزنامه اعتماد نوشت: چند سال پیش، شب تولد امام حسین علیه‌السلام قاهره بودم. در اطراف مسجد راس‌الحسین علیه‌السلام تا نزدیکی دانشگاه الازهر، فضا سرشار از نور و سرور بود. چراغانی بود. شیرینی و شربت. صدای موسیقی، صدای تلاوت آیات قرآن مجید. صدای مولودی‌خوانی. تبلور شادی در چشم‌ها و چهره‌ها.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: اگر حمایت آمریکا نبود کدام قدرتی جسارت داشت که آسمان سوریه را مورد تهدید قرار بدهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح ویژه پلیس تهران با دستگیری 189 نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار و نوپا به پایان رسید.