دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر می‌خواهید بدانید فرشتگان برای زندگی شما چه پیامی دارند، فال فرشتگان الهی امروز یکشنبه 8 مرداد 1402 روزانه متولدین هر ماه را از دست ندهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید مهدی شجاعی و لوریس چکناواریان سال 1386 سوئیت سمفونی «رسول عشق و امید» را با همکاری‌ای کم‌نظیر نوشته و به صحنه آوردند. این سوئیت سمفونی اثری تلفیقی از موسیقی، حرکات موزون - با طراحی نادر رجب‌پور - افکت‌های صوتی و تصویری بود که 160 هنرمند از اعضای ارکستر سمفونیک تهران تا اجراکنندگان حرکات موزون آن را به صحنه بردند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فوتسال برنامه نیمه نخست لیگ برتر این رشته را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مسوولان امروز ما و از جمله جناب آقای علم الهدی، شدیداً نیازمند بازخوانی آن نامه تاریخی و مقایسه گفتار و رفتار خود با محتوای آن هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس صهیونیستی شبکه اینترنشنال از سخنان رهبری درباره نابودی اسرائیل ابراز نگرانی کرد و گفت: حضرت امام علی خامنه‌ای فرموده بودند، اسرائیل کمتر از 25 سال دیگر نابود خواهد شد. منبع: ایرانیک

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق کربلا در حوالی حرم حضرت امام حسین (ع) هیچ زائر ایرانی کشته و یا مصدوم نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ایران برای رسیدن به مهار تورم در بلند مدت و به صورت پایدار شرکت‌های بخش خصوصی می‌توانند نقش جدی را ایفا کند. شرکت تاکسین یکی از شرکت‌هایی است که توانسته با موفقیت تورم را مهار کند و ثبات قیمت را برای رانندگان تاکسی به ارمغان بیاورد. امروز رانندگان تاکسی دسترسی بدون واسطه به قطعات تولید شده در کارخانه‌های برتر داخلی و خارجی در فروشگاه‌های تاکسین را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی سازنده حسن یزدانی با اشاره به احتمال رویارویی این کشتی گیر نامی با تیلور حریف آمریکایی در پیکارهای جهانی 2023 صربستان، گفت: نابغه کشتی ایران و جهان به دنبال ضرب چهارمین طلای جهانی خود است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ سید امین رضا طباطبایی مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق درباره حادثه روز گذشته در کربلا گفت: این آتش سوزی حوالی ساعت 3 عصر روز گذشته به دلیل انفجار مولد برق در نزدیکی حرم حضرت امام حسین (ع)، خیابان امام علی (ع) اتفاق افتاد. طباطبایی افزود: با وجود اینکه تعدادی از زائران عراقی دراین حادثه...

خبرگزاری تسنیم

سید‌حکیم بینش شاعر افغانستانی می‌گوید: شاعران افغانستانی از میان خانواده‌های مذهبی برخاسته‌اند، بنابراین طبیعی است که بخشی از اشعارشان را شعر آیینی تشکیل بدهد. حتی کسانی که شیعه نیستند برای امامان شیعه شعر گفته‌اند.