سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه ورزش سه

ایمان عالمی می‌گوید هوادار در ورزشگاه آزادی هم خوب فوتبال بازی می‌کند و انتظار دارد یکی از بازی‌های جذاب لیگ مقابل استقلال رقم بخورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین هادی سروش گفت: یکی از اعضای مجلس خبرگان که بالاترین نهاد دینی سیاسی است می گوید: «بی حجاب در بند شهوات دیگران است». و یا دیگری که باز عضو مجلس خبرگان است در سخنرانی در حرم قم گفته: «تامین مالی زنان، عامل طغیان در خانواده است». خوب اینها چه اثری بر دینداری بخش بزرگی از جامعه می گذارد؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر مس کرمان مشخص و اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس با ترکیبی نسبتا هجومی به دنبال پیروزی مقابل مس کرمان و صعود موقت به صدر جدول است.

خبرگزاری تسنیم

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر مس کرمان مشخص و اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن محرمی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی میگوید: در گزارشات تاریخی آمده است بعد از حکومت امیرالمومنین (ع) تا آخر حکومت خلفای بنی امیه و بعد از آن تا 200 سال، مردم چشمشان دنبال عدالت امیرالمومنین (ع) بود، لذا به دنبال فرزندان ایشان بودند تا آنها حاکم جامعه اسلامی شوند تا مانند حضرت علی (ع) عدالت را برقرار کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و مصادف با سومین شب شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و سومین شب قدر، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی همگام و همدل با دیگر مسلمانان و آحاد مردم ایران با احیای این شب عزیز قدر در محیطی صمیمیانه و عرفانی برگرفته از آموزه های معارفی، با به سر گرفتن کتاب آسمانی قرآن در خلوت دل به عبادت و راز و نیاز با معبود خود پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عمادافروغ استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس، امروز دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری مهر

تبریز - روز قدس، روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق‌های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت‌های مقدس مردمانی است که نفرت خود را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار رمضان شریف گفت: صهیونیست‌ها بعد از جنگ 33 روزه داشتند می‌رفتند اما با طراحی داعش و بهم ریختن شامات یک تنفس مصنوعی به به آنها دادند وگرنه بعد از جنگ 33 روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، امروز، 25 فروردین در خطبه اول نماز جمعه که همزمان با روز جهانی قدس در دانشگاه تهران برگزار شد، با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: امام علی (ع) به دو فرزند خود یعنی امام حسن (ع) و امام حسین (ع) رعایت تقوا را توصیه کردند و فرمودند به مال دنیال حریص نباشید و از مظلوم...

وب‌گاه عصر ایران

«عدالت بیرونی محصول عدالت درونی است یعنی کسی که در درون و زندگی خود تعادل نداشته باشد عدالت خواه نیست، کسی که بین حرف و عملش، نظر و رفتارش شکاف است عدالت خواه نیست»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربه میلگرد آهنی به سینه، به قتل رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

شهید علی دوامی آرزوی شهادت در روز تولدش را داشت و برای دوستانش می‌گفت: همان شبی که به دنیا آمدم از دنیا خواهم رفت. برای همین سعی می‌کرد روز تولدش در جبهه‌ها باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار رفیعی گفت: امروز نیروهای قدرتمند مقاومت اسلامی بیخ گوش دشمنان صهیونیست و آمریکایی قرار دارند و به آنها اجازه نمی‌دهند دست‌ازپا خطا کنند.