سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

14هزار متر طول از عرشه پل‌ها با هدف افزایش دوره بهره برداری در منطقه8 تهران رنگ آمیزی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: به ارزش امروز پول رایج کشور، تکمیل خطوط هفتگانه مترو و احداث 4 خط جدید به همراه تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، حداقل 300 هزار میلیارد تومان هزینه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تصویب طرح حمایت مالی افشاگران فساد در مجلس شورای اسلامی اهمیت حضور مردم در مبارزه با فساد بیش از پیش نمایان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زندگی ابن ملجم اطلاع روشنی در دست نیست، زیرا نامش تنها در آخرین روز‌های زندگی و در نتیجه به شهادت رساندن علی بن ابی‌طالب (علیه السلام) زبانزد شد. قدر مسلم این است که ابن ملجم از پیروان حضرت علی (علیه السلام) بود که پس از ماجرای حکمیت در جنگ صفین به خوارج پیوست.

خبرگزاری مهر

مجتمع فرهنگی و اجتماعی امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور وزیر بهداشت و معاونین وی افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان گزارش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی امام علی (ع) این دانشگاه با اشاره به دستاورد‌های سال گذشته دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، بین‌الملل و غذا و دارو، اظهار کرد: پیشرفت‌های دانشگاه با تلاش هزار و 552 عضو هیئت علمی که 60 درصد این جمعیت در حوزه بالینی و 40 درصد در حوزه علوم پایه فعالیت دارند، حاصل شده است. وی افزود: همچنین نزدیک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم تردد‌ها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان گزارش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در دعای روز بیست و ششم ماه رمضان از خدا می‌خواهیم گناهان ما را بیامرزد و اعمالمان را قبول کند. چون ماه رمضان، فصل درآمد معنوی و کسب ثواب است، حتی خوابیدن و نفس کشیدن در این ماه عبادت محسوب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

«فیلیمو» مدیر روابط عمومی خود را به دلیل عدم همراهی با آشوب‌طلبان در پروژه گسترش اعتصابات از پلت‌فرم اخراج کرد، در حالیکه چریک‌های فعال در این پلت‌فرم همچنان مشغول هشتگ‌سازی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: استاد حوزه و دانشگاهگفت: حکومت امیرالمؤمنین در ظاهر به موفقیت‌های مورد انتظار نرسید و خیلی‌ها ایشان را در مدیریت، موفق نمی‌دیدند، نه فقط دشمنان مثل خوارج، بلکه عموم مردم و حتی برخی یاران خاص هم به مدیریت ایشان ایراد می‌گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 14 از عملیات اجرایی تخریب پله‌های بتنی ضلع شمال غربی پل خاوران تقاطع بزرگراه امام علی به منظور ایمن سازی محیط و فضا‌های بی دفاع شهری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیدار مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با نمازگزاران مسجد امام علی (ع) شهرک سوم خرداد برگزار شد.