سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زندگانی پرخیر و برکت امام علی (ع) در چندین فیلم و سریال و مستند دستمایه کار قرار گرفته است. علاوه بر این، انیمیشن سازان نیز سعی کرده‌اند در آثار خود به نکات درس‌آموز این شخصیت نورانی بپردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام به مخالفانشان فرمودند که از 3 امتیاز شما را محروم نمی‌کنم. نخست) شما را از آمدن به مسجد محروم نمی‌کنم. دوم) حقوق شما را از بیت‌المال حذف نمی‌کنم و قصاص قبل از جنایت نمی‌کنم. سوم) هیچ‌وقت قتل‌های زنجیره‌ای علیه شما راه نمی‌اندازم و گروهی را برای کشتن شما راهی نمی‌کنم.

خبرگزاری تسنیم

هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امشب با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود که در مهمترین بازی پرسپولیس میهمان تیم مس کرمان است.

خبرگزاری تسنیم

قطعه تصویری «دلتنگی» با صدای روح الله رحیمیان به مناسبت لیالی قدر منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سالروز شهادت حضرت امام علی علیه السلام آیین چهارپایه خوانی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایشگاه‌هایی همچون «مبشران»، «10 نقش یادگار، 10 نقاش ماندگار»، «نقش قدس»، «ماه بندگی»، «همدردی» و «در خودِ خویشتن» هفته پایانی فروردین در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت برپاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برای شناخت بیشتر و آشنایی با نهج‌البلاغه در سی‌امین نمایشگاه قرآن بخشی به نام نهضت جهانی نهج‌البلاغه با دکوری بسیار زیبا و معنوی برپا شده است. گل سرسبد مجموعه تمثال بسیار زیبا از نام حضرت است که در وسط صحن قرار گرفته است. ورودی بخش ماکت کتابی است که خطبه 187 نهج‌البلاغه بر روی آن هک شده است. ماکت ایوان طلای حرم نورانی امام علی (ع) هم دکور اصلی بخش...

خبرگزاری مهر

ساماندهی نظام پرداخت دستگاه‌های مشمول مقررات خاص، 22 فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای حقوق و دستمزد سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود کریمی هم در حرم مطهر رضوی در مراسم چهاپایه خوانی بازهم به ظریف کنایه زد و گفت: چندتا باسواد برای توافق بروند که فرق لغو و تعلیق را بدانند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بافت تاریخی شیراز، منطقه کوچه‌های خاطره‌انگیز است؛ کوچه‌های محله‌هایی همچون سنگ‌سیاه که عطر بهارنارنج و بوی آبگوشت در پیش از ظهر آن را در بر می‌گیرد. یا کوچه قهر و آشتی که بس که باریک است گذرکنندگان آن چاره‌ای جز بغل کردن یکدیگر و کنار گذاشتن کینه‌ها نداشته‌اند

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: یک شاعر با تاکید بر اهمیت رویکرد معرفتی شاعر در سرودن اشعار دینی گفت: متاسفانه تاریخ شعر دینی ما جنبه احساسی قوی دارد، زیرا ورود به ساحت مدح مبتنی بر عاطفه و اندیشه کار آسانی نیست.

وب‌گاه الف

‌نخستین همسر امام علی (علیه‌السلام)، فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها)، دختر پیامبر (صلی الله علیه و آله) بود.