سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله سعیدی با تاکید بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند همگان باید در این عرصه ورود کنند و منکرات را تذکر دهند که در این صورت شرایط بهتری خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله مجتهدی می‌فرمود: میوه اگر بر شاخه‌ای نشسته که به ریشه راه دارد، باقی می‌ماند و شیرین می‌شود. نماز و روزه ما هم اگر بر اساس باور و یقین باشد و بدانیم که خدایی هست، این عمل برای ما خواهد ماند.

وب‌گاه عصر ایران

امروز پنجشنبه 31 فروردین ماه و همزمان با 29 ماه مبارک رمضان، استهلال ماه شوال در رصد خانه امام علی (ع) قم برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش ماشین دودی به نویسندگی و کارگردانی حسین تفنگدار از جمعه یکم اردیبهشت در ساعت 19:30 اجرا‌های خود را شروع خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین دوره مسابقات مجازی و دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت با کتاب «ناقوس‌ها به صدا درمی‌آیند» روایتی از دلدادگی کشیش روس به حضرت علی (ع)، نوشته «ابراهیم حسن بیگی» کلید خورد.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون اعتقاد دارد درباره برآورد و یا معیارِ هزینه ساخت سریال‌های تاریخی باید به عواملی توجه شود که برخی از اتفاقات معیارها را تغییر داده است. فلان بازیگر آمده و چند میلیارد درخواست دستمزد دارد و معتقد است او می‌فروشد.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تعطیلات پیش روی قطعا ترافیک بعد از ظهر افزایش می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام جواد محدثی در کتاب «سینای نیاز؛ شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان» به توضیح و تفسیر این ادعیه مخصوص ماه مهمانی خداوند متعال پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو قطعا ترافیک بعد ازظهر افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با نزدیک شدن به عید فطر، خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر احتمال واریز یارانه نقدی عید فطر. اما آیا یارانه عید فطر در راه است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

لطف‌الله سیاهکلی به خبرآنلاین گفت: ایراد بر می‌گردد به ما نمایندگان که اگربه حرف یا اقدام ناصحیح تن دهیم مردم خسارت می‌بینند، ما وکیل مردم هستیم و باید از حقوق مردم دفاع کنیم. به‌نظر من آن‌طور که افکار عمومی نشان می‌دهد آقای فاطمی امین جزو وزرایی هستند که اصلا محبوبیت ندارند و این را می‌شود با آمار و ارقام گفت

وب‌گاه خبر آنلاین

مهمترین سنت پسندیده اصفهانی‌ها در ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان است که علاوه بر تداوم در طول ماه، در روزهای آخر ماه رمضان و عید فطر به ویژه با اهدای گوشت قربانی به نیازمندان به اوج خود می رسد.

خبرگزاری مهر

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش ولی روان گزارش می شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را اعلام کرد و گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش ولی روان گزارش می شود.