سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

کتاب «فریاد کوه» با نگاهی به زندگی و زمانه حضرت علی (ع) امام اول شعیان به بررسی ابعاد مختلف شخصیتی ایشان به زبان نوجوانان پرداخته است.

وب‌گاه فرارو

رییس جمهور گفت که برخی فکر می‌کنند، فقط امر به معروف و نهی از منکر عفاف و حجاب است، خیر هر منکری باشد، باید نهی کرد، نباید در جامعه اسلامی منکرات باشد، رهبری فرمودند این حرام شرعی و سیاسی است و باید نسبت به عفاف و حجاب حساس بود، اما نه تنها عفاف و حجاب که نسبت به همه منکرات حساس شویم.

خبرگزاری مهر

رمان «هیولای اسب‌سوار» نوشته مجید ملامحمدی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور تاکید کرد: قطعا ملت بزرگ ایران روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان که مصادف با روز جهانی قدس است، یکبار دیگر با حضور پر شور خود اعلام خواهند کرد که ما در عمل به وصیت امیر المومنین (ع) تا آزادی کامل قدس پای اهداف اسلام خواهیم ماند.

وب‌گاه عصر ایران

ممکن است مشکلات و کاستی‌هایی وجود داشته باشد، اما با امید و اتکا به خدای متعال، تکیه بر ظرفیت‌های عظیم موجود در کشور و دستان توانمند زنان و مردان کشورمان بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام علی (ع) به عنوان موضوع دستمایه تولید آثار هنری بسیاری از هنرمندان کشورهای مختلف جهان است که قدرت اعجاز محتوا بر فرم را می توان در آثار هنرمندانی همچون محمود فرشچیان، حسن روح‌الامین، آیدین آغداشلو و حبیب‌الله صادقی یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روز شهادت امام علی (ع) و روز قدس با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید؛ «تک تیراندازها»، «گروه وینگز بر فراز اورست»، «شکار اشباح»، «در برابر یخ» و «دستان فرشته» 5 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما دیدنی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام علی (ع) و ابعاد زندگی آن حضرت، اظهار داشت: سبک زندگی امیرمومنان برای همه افراد جامعه درس آموز است.

خبرگزاری تسنیم

شاعران آیینی کشور در سوگ شهادت امام علی علیه السلام ابیاتی سوزناک سروده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سید‌مهدی شجاعی از پرکارترین نویسندگانی است که در حوزه ادبیات آیینی قلمش را آزموده است، عمده آثار او با زندگی ائمه معصوم (ع) گره خورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پژوهشگر حوزه تاریخ و تمدن اسلام، درمورد دلایل دشمنی برخی از افراد با حضرت علی (ع) توضیحاتی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: ملت ایران در روز جهانی قدس است، بار دیگر اعلام خواهد کرد که در عمل به وصیت امیر المومنین (ع) تا آزادی کامل قدس پای اهداف اسلام خواهیم ماند.

خبرگزاری تسنیم

اولین تصویر ماهواره خیام از حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف برای اولین بار توسط سازمان فضایی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران آیینی کشور همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان، اشعار خود را به وصفی از شکوه سیرت امام علی (ع) اختصاص دادند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر امام علی در ارمیتاژ با ما در ادامه همراه باشید.