سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیست و یکمین اجتماع "مدافعان حرم" و مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم ارتش امروز بعدازظهر برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده سریال امام علی (ع) ناگفته‌هایی را از ساخت این مجموعه تلویزیونی مطرح کرد که در میانِ آنها امضایِ رهبر انقلاب پایِ فیلمنامه سریال، ماجرای منقلب شدن بازیگران و سختی‌های ساختِ این مجموعه قابل توجه بود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مراسم دعا و احیای شب بیست و یکم ماه رمضان، همزمان با شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) درحسینیه ابا عبدالله الحسین و گلزار شهدای بهشت صادق (ع) بوشهر برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: پیشنهاد می‌کنم یک نفر با فضای ذهنی و ساختار و اسلوب فارسی کتاب «سیره‌نامه امیرالمومنین (ع)» را از مجددا بنویسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه‌های تلویزیونی در کنارِ نمایش فیلم‌هایی با حال و هوای روز قدس، چند فیلم قدیمی آثار جدیدی همچون «تک‌تیراندازها»، «شکار اشباح»، «برج» و «دستان فرشته» را درنظر گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مبلغ 114 میلیارد تومان شب گذشته به مناسبت شهادت امام علی (ع) به حساب 190 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی واریز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی در مراسم شب قدر 21 ماه رمضان گفت:: برخی تصور می‌کنند که تنها جلوه نهی از منکر مسئله کشف حجاب است در حالی‌که باید در جامعه نسبت به همه منکراتی که وجود دارد از جمله رشوه، دزدی، روابط ناسالم اداری و فساد اقتصادی نیز حساس بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور با تاکید بر اینکه نیاز امروز جامعه امیدآفرینی است، گفت: هرکس با کارش مردم را امیدوار کند، در جهت راهبرد جمهوری اسلامی ایران و حرکت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مسئله آزادی بیان، یکی از مهمترین حقوق متقابل مردم و حکومت، در سیره امیرالمومنین (ع) است، آنچنانکه حضرت می‌فرمایند: و بدان سان که رسم سخن گفتن با جباران تاریخ است، با من سخن مگویید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: برخی تصور می‌کنند که تنها جلوه نهی از منکر مسئله کشف حجاب است در حالی‌که باید در جامعه نسبت به همه منکراتی که وجود دارد از جمله رشوه، دزدی، روابط ناسالم اداری و فساد اقتصادی نیز حساس بود.

خبرگزاری تسنیم

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دردومین شب از لیالی مبارکه قدر میزبان پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس جمهور گفت: برخی فکر می‌کنند که مسئله عفاف و حجاب فقط جلوه امر به معروف و نهی از منکر است، کشف حجاب یک منکر است اما امروز منکرات بسیاری در جامعه وجود دارد این هم یک منکر است.