سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام علی (ع) و ابعاد زندگی آن حضرت، اظهار داشت: سبک زندگی امیرمومنان برای همه افراد جامعه درس آموز است.

خبرگزاری تسنیم

شاعران آیینی کشور در سوگ شهادت امام علی علیه السلام ابیاتی سوزناک سروده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سید‌مهدی شجاعی از پرکارترین نویسندگانی است که در حوزه ادبیات آیینی قلمش را آزموده است، عمده آثار او با زندگی ائمه معصوم (ع) گره خورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پژوهشگر حوزه تاریخ و تمدن اسلام، درمورد دلایل دشمنی برخی از افراد با حضرت علی (ع) توضیحاتی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: ملت ایران در روز جهانی قدس است، بار دیگر اعلام خواهد کرد که در عمل به وصیت امیر المومنین (ع) تا آزادی کامل قدس پای اهداف اسلام خواهیم ماند.

خبرگزاری تسنیم

اولین تصویر ماهواره خیام از حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف برای اولین بار توسط سازمان فضایی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران آیینی کشور همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان، اشعار خود را به وصفی از شکوه سیرت امام علی (ع) اختصاص دادند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر امام علی در ارمیتاژ با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنارِ نمایش فیلم‌هایی با حال و هوای روز قدس، چند فیلم قدیمی آثار جدیدی همچون «تک‌تیراندازها»، «شکار اشباح»، «برج» و «دستان فرشته» را درنظر گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

روضه‌خوانی محمود کریمی در سوگ شهادت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله مجتهدی می‌فرمود: آیاتی که درباره شفاعت آمده برای کسانی است که با ایمان از دنیا می‌روند. آیات قرآن که در آن شفاعت نیست برای کافران است. ما تجدید می‌شویم و یکی دو نمره کم می‌آوریم؛ اما چون شیعه هستیم، شفاعت اهل بیت (ع) شامل حال ما می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور: برخی تصور می‌کنند که تنها جلوه نهی از منکر مسئله کشف حجاب است در حالی‌که باید در جامعه نسبت به همه منکراتی که وجود دارد از جمله رشوه، دزدی، روابط ناسالم اداری و فساد اقتصادی نیز حساس بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم دعاهایمان در لیالی قدر اجابت شود و اثرگذار باشد، باید حق‌الله، حق‌الناس، حق خود و حق خلقت را مراعات کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییسی گفت: امام علی (ع) جلوه همه خوبی هاست. ما امشب آمده‌ایم بگوییم آقا به هر دلیلی دچار گناه شدیم؛ اگر به هر دلیل دچار کژی شدیم و نتوانستیم از پیامبر و امام تبعیت کنیم، به آخر خط نرسیده ایم و هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است.

خبرگزاری مهر

مراسم احیا شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه 22 فروردین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی، برخی دیگر از مسئولین و مردم برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید ابراهیم رییسی در مراسم احیای شب قدر در حرم حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه شب قدر شب با عظمتی است، اظهار کرد: خداوند لیله القدر را برای امت پیامبر قرار داد تا آنها یک شبه ره صد ساله بروند. از این شب باید نهایت بهره را برد و آن را درک کرد. گفته شده محروم کسی است که نتواند شب قدر را درک کند.