سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش سراغ تیتراژ‌های ماندگار سریال‌های تلویزیونی که یادآور روزگار گذشته‌اند رفته‌ایم.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1401 باعث شد جمعی از هنرمندان در عرصه‌های مختلف دوبله، بازیگری، تهیه‌کنندگی و اجرا در تلویزیون چشم از جهان فرو بستند.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید: الگوهای بدآموزی از جامعه هنری خودشان را در اغتشاشات نشان دادند؛ ما جان‌مان برای این مملکت در می‌رود، هرچه که هست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: با توجه به کمبود برخی قطعات، اما متخصصان پای‌کار آمدند و اکنون حدود 90 درصد نواقص پل‌های مکانیزه رفع شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کار گفت: دولت سیزدهم بر آن است تا با تصمیماتی که اتخاذ می‌کند عدالت را در گستره ایران اسلامی توسعه بدهد و رنج محرومیت را از چهره کشور بزداید.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (ع) به واسطه عطوفت و مهربانی آن امام رئوف، همواره مامن و ملجا همه اقوام ایرانی و قرارگاه ملی ایرانیان است و سخنرانی نوروزی رهبری در این حرم این ویژگی را بیشتر نمایان می کند تا اکسیر ولایت را از فضای حرم هشتمین امام بنوشند و نجوای فقیه زمان را نیز نیوش کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طالبان اعلام کرد: از نوروز تجلیل نمی‌کنیم اما ممنوعیت برگزاری آیین نوروز در افغانستان برای مردم صحت ندارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی طالبان گفت مانعی در برگزاری مراسم نوروزی از سوی حکومت سرپرست در افغانستان برای مردم وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

قبل از این سال، مردم افغانستان معمولا جهت تجلیل از نوروز به مزار شریف می‌رفتند، همه ساله بزرگترین مراسم نوروز در افغانستان در آرامگاه منسوب به حضرت علی علیه‌السلام واقع در مزارشریف مرکز ولایت بلخ برگزار می‌شد.

خبرگزاری مهر

با اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، کتابخانه امام علی (ع) منطقه 22 در ایام نوروز از 3 تا 11 فروردین ماه به علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت:‌مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود امسال (1402) را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

وب‌گاه ورزش سه

محمدرضا زنوزی در پیام سال جدید خود نکات جدیدی را مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود امسال (1402) را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت سرپرست اورژانس ایرانشهر گفت: گزیدگی توسط عروس دریایی 6 مسافر نوروزی در چابهار را روانه بیمارستان کرد.