سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: بزرگ ترین ضربه ای که اسلام در سال های اخیر خورده، از جانب افرادی بوده است که با نگاه قشری به دین، آن را صرفاً در مناسک و جلوه های بیرونی مانند نماز و روزه و رعایت حجاب و دادن خمس و زکات دیده اند و اخلاق را فراموش کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: محمود بصیری گفت: اکنون تلویزیون ما تقریباً چهل کانال دارد اما متأسفانه چهل ثانیه برنامه خوب در آن نمی بینید. لذا چه خوب که در این شرایط خودم را در این برنامه ها نمی‌بینم.

وب‌گاه فرارو

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار دیدار دنبال خواهد شد که تیم‌های انتهای جدولی نفتی برای زنده نگه داشتن امید‌های خود به میدان می‌روند و تراکتور و آلومینیوم هم تیم‌های صدرنشین را تعقیب خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

فولاد خوزستان که از نگاه سرمربی این تیم شرایط روانی خوبی را تجربه نمی‌کند، امشب برابر رقیبی به میدان می‌رود که هفته‌هاست نتیجه نگرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

بزرگ ترین ضربه ای که اسلام در سال های اخیر خورده، از جانب افرادی بوده است که با نگاه قشری به دین، آن را صرفاً در مناسک و جلوه های بیرونی مانند نماز و روزه و رعایت حجاب و دادن خمس و زکات دیده اند و اخلاق را فراموش کرده اند. همین می شود که داعش به اسم دین غیراخلاقی ترین کارها را می کند و طالبان اسلام را در طول ریش مردان می بیند و در همان حال میلیون ها دختر را تحصیل باز می دارد. از دیدگاه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نعمت‌الله گرجی همان اندازه که در بازیگری حضوری گرم داشت، به فکر خانواده خویش هم بود. به همین دلیل وقتی قرار شد دیداری با امام خمینی (ره) داشته باشند، همه فکر و ذکرش این بود که مساله دخترش را با امام مطرح کند و تنها فرزندش را از زندان برهاند.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در راستای اجرای طرح استقبال از بهار بزرگراه ها، میادین و فضا‌های سبز منطقه 20 به 6 هزار و 500 مترمربع فرش گل مزین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل بند و دیواره خاکی حاشیه شمالی شهر جیرفت با بارندگی‌های روز سه‌شنبه شکسته شد که در پی آن ساختمان‌های مسکن مهر دچار آبگرفتگی شد

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش اتفاقات و برنامه‌های گوناگون رادیو و تلویزیون در شهریور 1401سال گذشته را بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله مجتهدی می‌فرمود: چند سال پیش قرار بود در تهران هم عذاب بیاید. ولی امام حسین (ع) شفاعت کردند و عذاب رفع شد؛ و این به برکت بیرق‌ها و عزاداری‌هایی بود که مردم برای امام حسین (ع) بر پا می‌کنند.