سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

می‌دانستید سبز و سفید و قرمز از چه زمانی به پرچم ایران راه یافتند؟ شیر و خورشید نماد چیست؟ درفش کاویانی چیست؟ امروز به بهانه روز جمهوری اسلامی ایران به تاریخ پرچم‌های کشورمان پرداختیم.

وب‌گاه عصر ایران

غروب سیزدهمین روز فروردین سال 1398 هنوز مردم در کار سیزده به در و در حال و هوای نوروز بودند که خبر رسید جمشید مشایخی از دنیا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جمشید مشایخی روی تخت بیمارستان هم به فکر بیکاری همکارانش بود و متاسف بود که گاهی حتی برای انتقادی سازنده مجال نداریم.

وب‌گاه عصر ایران

از مناسک رمضانی تا جنگ اوکراین

وب‌گاه مشرق نیوز

در جهان اسلام شاهد بازگشت به اسلام و پیوند با امت در کنار مبارزه با استکبار و مزدوران آنان هستیم که ثمره صبر جمعی است که باید به آن دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابوترابی فرد خاطرنشان کرد که اولویت اصلی و دغدغه مهم حکمرانی در کشور بهبود و اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است.

خبرگزاری مهر

امام جمعه موقت تهران گفت: هیچکس در این تردید ندارد که امروز باید مهارت تورم مساله اصلی مسؤولان و فعالان اقتصادی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمود بصیری گفت: وقتی آقای جبلی رئیس صدا و سیما باشد، تلویزیون به درد من نمی‌خورد و در آن کار نمی‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمود بصیری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به ممنوع‌الفعالیت شدن خود در دولت احمدی‌نژاد و شرح آنچه در آن سال‌ها و اخیرا بر او گذشته پرداخت و از رویکرد صداوسیما انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد خاتمی در سخنانی با بیان اینکه سپاه نور چشم ما است، تأکید کرد: اگر سپاه پاسداران نبود، کشور هم نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با قدرانی از فعالیت‌ها و اقدامات کلان سپاه در اعتلای نظام اسلامی و جهاد تبیین، نسبت به تقویت و توجه مستمر سپاه قم به مباحث اجتماعی و عرصه‌های محرومیت‌زدایی تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سپاه نور چشم ما است و اگر سپاه پاسداران نبود، کشور هم نبود.

وب‌گاه عصر ایران

حضرت امام از سریال «شاه دزد» خوش‌شان آمده و خواسته بود گروه سازنده آن را ببیند. دختر بزرگ نعمت‌الله گرجی، یکی از بازیگران، در آن زمان زندانی سیاسی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود بصیری بازیگر پیشکسوت گفت: چند وقت پیش برای تله تئاتری در یکی از شبکه های تلویزیون با من تماس گرفتند ولی نپذیرفتم در واقع تا وقتی آقای جبلی رئیس صدا و سیما باشد، تلویزیون به درد من نمی‌خورد و در آن کار نمی‌کنم.