سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره حدود حجاب آقایان گفت: لباس با آرم و علامت بیگانه و لباس تنگ نپوشند که خلاف عفاف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم،...

وب‌گاه عصر ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری: عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: شرط پیروزی آن است که به‌موازات دستکم نگرفتن دشمن، از توانمندی‌های خود نیز غافل نشویم. دشمن ما باطل است و بر این اساس، محکوم به سرنگونی است.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه موقت تهران: ژن نظام اسلامی با پارتی بازی در تضاد است و نظام اسلامی برای این آمده که حق به حقدار برسد.

وب‌گاه فرارو

زمان رونق جاده ابریشم، هنگام شب بر فراز این برج خشتی، آتش زیادی برمی‌افروختند تا بازرگانان جاده ابریشم و مسافران ری که از خراسان می‌آمدند مسیر خود را گم نکنند و به کمک نور این آتش در تاریکی شب راهشان را به راحتی پیدا کنند. در این مواقع این بنای باشکوه مانند چلچراغی می‌درخشید و راه را برای رهگذران و گمشدگان روشن می‌کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران گفت: حجاب آقایان این است که لباسی که با آرم و علامت بیگانه و لباس تنگ نپوشند که خلاف عفاف است. زکات جمال و زیبایی که خداوند به انسان داده این است که عفت و پاکدامنی را گسترده کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موید جهانبخش، معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و مسئول بخش محافل قرآنی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در خصوص فعالیت‌های این بخش گفت: بخش محافل قرآنی یکی از بخش‌های پیرامونی نمایشگاه بین‌المللی قرآن محسوب شده و به طور کل خارج از نمایشگاه است. وی ادامه داد: کارگروهی با حضور اعضای مختلف جامعه قرآنی تشکیل دادیم که...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما امروز شایسته‌سالاری را زیرسوال بردیم. این اتفاق از گذشته بوده و تا امروز هم است، ما افراد توانا را خانه‌نشین می‌کنیم و به افراد ناتوان میدان می‌دهیم. کیف‌کشی و کت‌کشی را محقق می‌کنیم و من به عنوان یک مطالبه‌گر و یک کنش‌گر می‌گویم اگر بنا است که کشور یک جهش جدی داشته باشد که از شرایط الان بهتر باشد، راهش فقط انتخاب مدیران توانا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: ما بنابر سن پیامبر و تقارن بهار قرآن و طبیعت 63 مسجد را پیش‌بینی کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون مرداد 1401 سال گذشته را بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این گزارش مروری کلی به بهترین سریال‌های ایرانی و بازیگرانی که در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند از روزگاران قدیم تا امروز داشته‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

خواندن برخی دعاها در لحظه سحر و افطار چنان ثوابی دارد که علاوه بر پاداش‌های دنیوی، روشنایی‌بخش ما در روز قیامت می‌شود.