سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش مروری کلی به بهترین سریال‌های ایرانی و بازیگرانی که در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند از روزگاران قدیم تا امروز داشته‌ایم.

خبرگزاری مهر

سردار بندی اسدی فر با بیان اینکه پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده مجموعه پنج جلدی «بر شانه‌های اقیانوس» معتقد است جان کلام نهج‌البلاغه از زبان کسی بیان شده که بر راه‌های آسمان بیش از راه‌های زمینی مسلط و آشنا بود.

خبرگزاری مهر

مشهد مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 2 تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان رضوی رخ داد، 10 نفر را مصدوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: به باور حجت‌الاسلام دکتر ارکیان مراسم باستانی از قبیل نوروز تا جایی که آلوده به گناه نشود، امری مطلوب و مورد تائید شارع مقدس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه «MBC» عربستان اعلام کرد که سریال جنجالی معاویه را در ماه رمضان پخش نمی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حذف سریال «معاویه» از برنامه پخش ماه مبارک رمضان در سایه همگرایی عربستان و ایران و افزایش تلاش‌ها برای کاهش تنش در منطقه صورت گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر از راه اندازی قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری با شش کمیته تخصصی و دو قرارگاه فرعی در پلیس فرودگاه و راه آهن خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور، از راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس پیشگیری با 6 کمیته تخصصی و 2 قرارگاه فرعی در پلیس فرودگاه و راه آهن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پخش این سریال در هفته‌های گذشته با انتقادات زیادی در برخی کشورهای عربی همراه شده تا جاییکه پس از اعلام ممنوعیت پخش آن در عراق، شبکه MBC اعلام کرد این سریال را در کشور عراق پخش نخواهد کرد. این سریال پرهزینه ترین سریال این شبکه سعودی بود. پیش بینی می شد با پخش آن جنجال زیادی در کشورهای جهان اسلام بوجود بیاید. بنا به برخی منبع غیر رسمی محتوای این سریال...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از دلیل توقف پخش سریال معاویه در عربستان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس این گزارش،«حذف سریال معاویه از برنامه پخش ماه مبارک رمضان در سایه همگرایی عربستان و ایران و افزایش تلاش ها برای کاهش تنش در منطقه صورت گرفته است.»

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس این گزارش،«حذف سریال معاویه از برنامه پخش ماه مبارک رمضان در سایه همگرایی عربستان و ایران و افزایش تلاش ها برای کاهش تنش در منطقه صورت گرفته است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: اپلیکیشن شاهد وابسته به شرکت رسانه‌ای ام‌بی‌سی عربستان سعودی اعلام کرد که سریال «معاویه» خارج از برنامه پخش این شبکه در ماه رمضان است و در این ماه پخش نخواهد شد.