چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

انقلاب نمی‌تواند فقط حضور سیاسی داشته باشد اما حضور معرفتی نداشته باشد و ساختارها و سازمان های فکری‌اش خانه تیمی اندیشه‌های مدرن باشد. اگر اینطور شد از درون خورده می‌شود و از بین خواهد رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در سفر به استان مرکزی، با حضور در شورای اداری شهرستان خمین در ابتدای سخنان خود با اشاره به خطبه 59 نهج البلاغه و توصیه حضرت علی (ع) به مالک اشتر، اظهار کرد: حضرت فرمودند" وَلیَکُن أَحَبَ الامُورِ اِلَیکَ أَوسَطُهَا فِی الحَقِ، وَأَعَمُهَا فِی العَدلِ،...

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ برنامه شش هفته آتی لیگ برتر را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فصل 1402-1401 اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فصل 1402-1401 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در شرایطی اعلام شد که سازمان لیگ هنوز نتوانسته تقویم مشخصی برای این مسابقات داشته باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشان فداکاری که اعطا شده از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) به دانشگاه افسری و به ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نماد ایثار و از خودگذشتگی 1184 دانشجو و دانش آموخته شهید دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش است که در راه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستاده و دفاع کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نشان فداکاری اعطایی فرماندهی کل قوا، طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به سه فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به روایات و آثار ارزشمندی که از امام زین العابدین (ع) باقی مانده است، گفت: خداوند برای حفظ دین و میراث امامت در نسل امام علی (ع)، شرایط را برای امام سجاد (ع) در کربلا به گونه دیگری رقم زد و آن حضرت نقش بی بدیلی را در آن دوران برعهده داشت.

خبرگزاری تسنیم

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پیکان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم میزبان همراه بود.