چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک تهران همزمان با نزدیک شدن بهروزهای پایانی سال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران از توزیع 1500 تن آسفالت در سال آینده در معابر پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وعده داده شده درخصوص زمان افتتاح پروژه امتداد یادگار امام قابل قبول نیست، گفت: می‌توان با یک کار جهادی و انقلابی این پروژه را در زمانی کوتاه‌تر به بهره‌برداری رساند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در یک برنامه منسجم تا تیرماه 1402، 300 هزار تن آسفالت به دلیل تخریب آسفالت 12 بزگرراه اصلی شهر تهران ریخته خواهد شد که میزان حجم آسفالت مورد نیاز 300 هزار تن خواهد بود.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: به دلیل برخی مشکلات در حوزه تملک ها انشاالله ابتدای سال آینده پروژه شهید بروجردی به مردم تحویل داده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران در ارتباط با توقف پروژه بزرگراه شهید بروجردی واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال و سال آینده 23 تقاطع رفع نقص خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک تهران همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با چهارم شعبان و سالروز ولادت حضرت عباس علیه السلام اشعاری از شاعران آیینی کشور منتشر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: صبح امروز شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران بودیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام پلیس، یک پسر 19 ساله در پارکینگ خانه خود در محدوده خیابان محلاتی توسط فردی ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به دلیل شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین برنامه سفر به عراق را به بازدید از بیمارستان امام علی (ع) در نجف اشرف اختصاص داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه از بیمارستان 220 تختخوابی نجف بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان طی بازدیدی از بیمارستان 220 تختخوابی امام علی (ع) نجف، با پرسنل درمانی گفتگو و در جریان فعالیت های این بیمارستان قرار گرفت.