چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

شیخ الاسلامی می‌گوید: موضوع دلسوزی، فداکاری، ایثار و نصح از آموزه‌های مهم اسلام است که در سبک زندگی حضرت عباس (ع) بروز کامل پیدا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام و اعیاد شعبانیه، اشعاری در مدح سومین امام شیعیان از شاعران آیینی کشور در این گزارش آمده است.

خبرگزاری مهر

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: رصد مداوم تحولات و تهدیدات نوپدید و تبیین تاکتیک‌های مقابله با آن از جمله اقدامات علمی دانشگاه دافوس است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام و اعیاد شعبانیه، اشعاری در مدح سومین امام شیعیان از شاعران آیینی کشور تقدیم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تویی به جای همه اثری روشنگر، مستند، قابل استناد، و قابل اعتناست که در پس ظاهر خوشخوان و روان خود به دقیق ترین و مهم ترین و تاثیرگذارترین مسایل پیجیده اجتماعی و اسرار برملا نشده صدر اسلام اشاره می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماجرای مادر شدن کودک 12 ساله را بخوانید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 15 ازافتتاح تقاطع بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید نجفی رستگار با احداث رمپ و لوپ در این شریان‌های ارتباطی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایشگاه‌هایی همچون «برای زندگی»، «وضعیت انسان» و «نتی به نام سکوت» در گالری‌ها و نگارخانه‌های مراکز فرهنگی هنری پایتخت میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان مصادف با میلاد امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) در هیأت‌های مذهبی مراسم مولودی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری از دو پروژه راهگشای عمرانی در جنوب شرق پایتخت در روز شنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تقویم روزشمار سال 1402 منتشر شده و تا این لحظه، تقویم رسمی کشور است. فهرست کامل تعطیلی‌های سال 1402 را در ادامه ببینید.