چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله جنتی گفت: روسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه رمضان بروند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله احمد جنتی گفت: از مسئولان در قوای سه‌گانه می‌خواهیم با برنامه‌ریزی موثر و نظارت جدی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند تا آنان با آرامش خاطر بیشتری به استقبال سال جدید که ماه رمضان مقارن شده است، بروند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی شهر را تشریح کرد و گفت: راکبین موتورسیکلت از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس خبرگان با یادآوری در پیش رو بودن سال جدید گفت: از مسئولان در قوای یه گانه می خواهیم با برنامه ریزی موثر و نظارت جدی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند تا آنان با آراممش خاط بیشتری به استقبال سال جدید که ماه رمضان مقارن شده بروند.

خبرگزاری مهر

خدمات شبانه روزی مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در کربلای معلی و نجف اشرف به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس خبرگان گفت: از خدمتگزاران مردم در قوای سه گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند که بهترین کار خدمت خالصانه برای مردم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: صبح امروز شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران بودیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

دعای زیر از دعاهای سریع الاجابه و مجرب برای جلب رزق و روزی و گشایش و افزایش رزق و روزی می باشد که توصیه شده است در اول صبح یا بعد از نماز صبح خوانده شود در زیاد شدن رزق و روزی فوق العاده مجرب است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در اختتامیه جشنواره انقلاب قلب‌ها گفت: مخاطب سوره محمد (ص) امتداد زندگی بشر در تمام اعصار قرون است و مصداق آن معرکه‌ای که این سوره را معنی می‌کند، امروز در زندگی ما جاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 18 گفت: با هدف صیانت از سرانه فضای سبز موجود و همچنین رفع معارضین واقع در مسیر اجرای پروژه‌های عمران شهری، بیش از 1200 اصله درخت منتقل و در نقاط جدید کاشته خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 20 از پیشنهاد ایجاد شهرک گلخانه‌ای در این منطقه خبر داد و گفت: در صورت موافقت شهردار تهران می‌توانیم این مجموعه را در شهرری راه‌اندازی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوشنبه اول اسفند چهارمین شب از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، همچنان با میزبانی 6 سالن اصلی به شرح زیر میزبان مخاطبان است. تالار وحدت ساعت 18:30 کنسرت گروه «فادو» از کشور پرتغال را برگزار خواهد کرد و در سانس دوم میزبان ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما خواهد بود. تالار رودکی ساعت 18:30 شب حسین ملک و شب شاهمیرزا مرادی را برگزار خواهد کرد و ساعت...