چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه فرارو

در این مطلب تعطیلات رسمی را با ذکر مناسبات روز‌ها می‌خوانید.

خبرگزاری تسنیم

نشریه انگلیسی زبان AP یکی از شماره‌های خود را به طور کامل به تاریخچه پزشکی در ایران اختصاص داده و در آن به دستاوردهای حوزه پزشکی و سلامت در جمهوری اسلامی ایران در گذر زمان پرداخته است.

خبرگزاری مهر

طالبان زیارتگاه «سخی» در منطقه کارته سخی شهر کابل را بست. این زیارتگاه منسوب به امیرالمومنین (ع) است و هر ساله جشن نوروز در آن با برپا شدن علم منسوب به آن حضرت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اینفوگرافیک زیر نیز می‌توانید در یک نگاه می‌توانید تمامی تعطیلات رسمی سال 1402 را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس مجلس خبرگان گفت: از خدمتگزاران مردم در قوای سه گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند که بهترین کار خدمت خالصانه برای مردم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام صدری گفت: اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای هشتم اسفند برگزار خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

رضوی از آمادگی شهرداری منطقه 20 جهت احداث مجموعه‌ای مشابه تپه‌های عباس‌آباد در شهر ری خبر داد و گفت: ما این آمادگی را داریم که این فضا را در منطقه ایجاد کنیم.

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر صدری» رئیس ستاد اجرایی اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای، در نشست خبری این همایش که صبح امروز (سه‌شنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دفاع برگزار شد، عنوان داشت: سربلندی هر ملتی وابسته به یک سری عواملی است که همه اندیشمندان نیز به آن معتقدند. اقتدار و امنیت اولین مولفه سربلندی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین شب سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، با حضور هنرمندانی با اجراهای مختلف برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین شب سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، با حضور هنرمندانی با اجراهای مختلف پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

اولین همایش بین المللی تبیین اندیشه‌های امام خامنه‌ای به میزبانی وزارت دفاع برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای» 8 اسفند برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی و امور بین الملل مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه شعبان المعظم و سالروز ولادت حضرت امام حسین، حضرت عباس، حضرت علی اکبر علیهم السلام و ولادت باسعادت حصرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف درمانگاه الماس شرق کربلای معلی هلال احمر به صورت شبانه روزی به زائرین حسینی خدمات درمانی ارائه می‌دهد. با...

وب‌گاه گسترش

رییس مجلس خبرگان رهبری یادآورشد که هم دین ما و هم آرمان‌های انقلاب و سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند