چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نمازجمعه تهران گفت: ملت ایران در 22 بهمن تاریخی امسال یک سیلی محکم به صورت سیاه استکبار جهانی و آمریکا زدند و محاسبات دشمن را به هم ریختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نمازجمعه تهران گفت: چین در آینده نزدیک قدرت بلامنازع اقتصادی جهانی است و داشتن قرارداد راهبردی مشترک با این کشور می‌تواند به ما کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به زلزله مهیب در دو کشور ترکیه و سوریه گفت: جامعه جهانی مردود بزرگ این امتحان است، این مردودی مخصوصاً نسبت به سوریه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حاج علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به فرارسیدن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت: امروز بشر بیش از هر زمان دیگری به محمد مصطفی (ص)، به فضیلت‌های اخلاقی مکتب او و الگو‌های اخلاقی مکتب ایشان نیاز دارد. وی افزود: امیدواریم این پرچم که به دست ملت ایران در این جلوه بعثتی در انقلاب اسلامی برافراشته...

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: یک یوم الله دیگر در روز 22 بهمن 1401 ثبت شد و علی‌رغم همه مشکلاتی که وجود داشت یک عملیات بزرگ پیروز توسط مردم همچون عملیات بیت‌المقدس که منجر به فتح خرمشهر دیگری شد، رخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از امشب 28 بهمن‌ماه آغاز به کار خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از امشب (28 بهمن‌) با میزبانی هفت سالن و 12 اجرا آغاز به کار خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر، از امشب 28 بهمن‌ماه با حضور بیش از 2 هزار هنرمند و میزبانی 7 سالن آغاز به کار خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از امشب 28 بهمن‌ماه و با میزبانی 7 سالن آغاز به کار خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخاوت در تنگدستی، حمایت همیشگی از پیامبر (ص) و دین اسلام و کمک‌رسانی به نیازمندان گوشه‌ای از سیره و سبک زندگی پدر گرامی امام علی (ع) است که باید در همه اوقات درس زندگی ما قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

ابوطالب وقتی ایمان و استقامت پیامبر (ص) را دید، منقلب شد و گفت: برو هر کاری که می‌خواهی بکن؛ هدفت را دنبال کن. سوگند به خدا من تو را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران با بیان اینکه زمانی که هواشناسی بارش برف را اعلام می‌کند دیگر غافل گیری معنایی ندارد تاکید کرد: افرادی که می‌گویند شهرداری غافلگیر شده، می‌خواهند مسئله را از سر خود باز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر) ضمن تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب با اشاره به مدت حضورش در دفتر موسیقی در سخنانی مطرح کرد: بنا بر این شد که ریل گذاری جدیدی برای این رویداد هنری گذاشته شود و جشنواره موسیقی فجر یک هویت جدی، مستقل و جدیدی داشته باشد. مدیر کل دفتر موسیقی ادامه داد: از سال1399 که جشنواره به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران با بیان اینکه زمانی که هواشناسی بارش برف را اعلام می‌کند دیگر غافل گیری معنایی ندارد تاکید کرد: افرادی که می‌گویند شهرداری غافلگیر شده، می‌خواهند مسئله را از سر خود باز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی (ص)، «گردهمایی خادم المصطفی (ص)» در آستانه مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد و از واقفین بنیاد مصطفی (ص) تقدیر شد. در این مراسم از 12 واقف و خیر بنیاد مصطفی (ص) تقدیر و به آنان نشان خادم المصطفی (ص) اهدا شد. ضرورت توجه به هنر در جایزه مصطفی (ص) علی اکبر صالحی، قائم...