چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری مهر

ایرج توتونچیان گفت: امروزه عدالت اقتصادی با مفهوم توزیع درآمد گره خورده است، زیرا توزیع درآمد مهمترین راه تأمین و مراعات حقوق اقتصادی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در مقاله حاضر در صدد است، 4 محور عمده مانع تحقق میانه روی و توسعه کشور را علیرغم وجود منابع غنی میانه روی در فرهنگ ایران زمین، به تبیین بنشیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: نه تنها زورگوئی و سخت گیری و فشار بر جامعه از حریم شخصیت عصمت و معرفت و اخلاق حضرت محمد ص دور است، بلکه بسیار از دین گریزی ها و بی دینی ها از آنجا وارد جامعه می شود که عده ای مردم را وادار به مناسک دینی کنند و جامعه را مورد تحمیل قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: اولین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در حالی آغاز شد که استقبال تماشاگران از کنسرت‌های تالار وحدت، بخش سرود جشنواره و البته فقدان بروشور معرفی از مهم‌ترین حاشیه‌ها بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر دو گروه از افغانستان و صربستان به اجرای دوئت و قوالی می‌پردازند و به جز سرود، گروه‌های از مناطق مختلف کشور قطعاتی از موسیقی‌شان را اجرا خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

زندگی پیامبر اکرم (ص) سرشار از داستان و اتفاقات تاریخی است که می‌تواند منبع و مرجع فیلمنامه‌ها باشد اما این مسئله نیازمند آن است که مسئولین فرهنگی بخواهند این چنین آثاری ساخته شود.

خبرگزاری تسنیم

یکی از ره‌آوردهای مهم و پایدار بعثت پیامبر (ص)، اخلاق پسندیده است؛ خلقی که انسان‌ها از ادیان و جغرافیای مختلف جهانی را به سوی اسلام راهنمایی می‌کند و نیازی است که انسان عصر حاضر به‌شدت از کمبود آن در رنج است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبعوث شدن حضرت محمد (که درود خدا بر او باد) پایانی بر آمدن پیام آوران الهی برای بشریت بود. بنابراین هر آنچه که باید برای بشر مخلوق گفته و تعلیم داده می شد با رسالت پیامبر خاتم به انسان ها عرضه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست میان‌دوره دفتر تحکیم وحدت در مشهد مقدس گفت: به زعم بنده در تحلیل عملکرد حکومت اسلامی چند اصل مهم وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و اگر به آن اصول توجه نکنیم ممکن است موجب کج‌روی شویم! وی افزود: ما طیفی داریم که از انقلابی بودن شروع می‌شود، سر از عصر حیرت در می‌آورد و بعد...

خبرگزاری تسنیم

طبق تصریح تاریخ و اسناد معتبر، ماجرای ترور پیامبر (ص) از رویدادهای مهم تاریخی است اما ایشان هیچگاه از خائنان نام نبردند. چون موضوع مهم‌تر یعنی مسئله حفظ وحدت جامعه اسلامی مطرح بود. پیامبر (ص) به این روش از پراکندگی و آشوب بین مسلمانان جلوگیری کردند.