چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار عمدی گاز در یک منزل مسکونی در منطقه سهند میاندوآب، سبب وارد آمدن خسارت به 10 باب واحد مسکونی دیگر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با افزایش قیمت گوشی‌های آیفون، بازار خرید و فروش گوشی‌های فیک آیفون به دلیل افزایش تقاضا داغ شده اما سوالی که مطرح می شود این است که این گوشی‌ها چگونه وارد کشور و رجیستری می‌شوند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مرد برای فرار از پرداخت مهریه 11 میلیارد تومانی همسرش، او را به کمپ ترک اعتیاد فرستاد که وادارش کند از مهریه‌اش بگذرد.

وب‌گاه فرارو

درحالی‌که تیمی از ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز کرده بودند، چند شکایت مشابه دیگر در این زمینه پیش روی ماموران قرار گرفت. با بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد که سارقان مسلح در تصادفی ساختگی، فقط خودرو‌های لندکروز را سرقت می‌کنند. آن‌ها همچنین تاجران و کارخانه‌داران را هدف دزدی‌های وحشتناک خود قرار داده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون در مورد انتقالش به ترکیه صحبت کرد و گفت: نمی دانم این اخبار از کجا می آید، من با بایرلورکوزن قرارداد دارم و می خواهم بازیکن موفق و مفیدی در این تیم باشم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«گربه شنی» یکی از جانوران کمیاب ایران است و به سختی می‌توان آن را مشاهده کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیأت مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از افتتاح حساب به صورت غیرحضوری در بانک سرمایه برای دریافت سهم‌الشرکه بازنشستگی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر، 42.45 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز 0.16 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اینکه باشگاه استقلال مطالباتش را پرداخت نکرده است، از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز پس از تلاش گسترده بانک مرکزی برای پایین آوردن قیمت سکه و طلا در بازار با حراج ربع سکه در بورس کالا، حالا این نهاد از تاکتیک تسهیل واردات طلا برای کاهش التهاب قیمت‌ها رونمایی کرده و می‌گوید: شرایط واردات طلا به کشور با مصوبه 9بهمن1401 بانک مرکزی تسهیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آزیتا لاچینی؛ بازیگری که در همه عرصه های هنر از بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون گرفته تا گویندگی در دوبله و رادیو نقش های ماندگاری بر جای گذاشت. او اما حالا روزهای خوبی سپری نمی کند. لاچینی که سال هاست در قاب تلویزیون دیده نمی شود درباره این دوری می گوید: دیگر بس است؛ 50 سال برای هنر مملکتم کار کردم دیگر نمی توانم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات مکالمه عجیب بوریس جانسون با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، درست پیش از حمله نظامی این کشور به اوکراین برملا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریکاردو ساپینتو برای دیدار هفته هجدهم استقلال برابر مس کرمان سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کلان جهانی در Tastylive می‌گوید: با افزایش نگرانی‌های رشد در اقتصاد ایالات‌متحده، دلار ممکن است افزایش یابد اما من انتظار ندارم طلا کاهش زیادی پیدا کند زیرا احتمالاً بازدهی آن پایین‌تر خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن همه مدارس نوبت عصر مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در روز جاری (10 بهمن‌ماه) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از زلزله 3.9 ریشتری در شهرستان بشرویه خبر داد.