چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع ترافیک به دلیل بارش برف و باران در معابر پایتخت، گفت: موتورسواران از تردد در شرایط بارانی و برفی خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پراید 111 امروز صبح با افزایش دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته در محدوده 300 میلیون تومان به فروش رسید. پراید 131 نیز امروز چهار میلیون تومان گران شد و اکنون در نرخ 292 میلیون تومان عرضه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه سفر تیم فوتبال استقلال به کرمان مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشت گازوئیل از یک کامیون در زیرگذر ابوذر در شهر کرمان، موجب بروز تصادف زنجیره‌ای در این منطقه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات در پرونده سارقان مسلحی که با تیراندازی به سوی یکی از قهرمانان سابق کشتی خودروی لندکروز او را در بزرگراه سرقت کرده بودند، به دستگیری باند سرقت‌های سریالی خودروهای لندکروز منجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این هنرمند پیشکسوت که این روزها بر بالین دختر بیمارش است، از مردم کشورش فقط می‌خواهد برایش دعا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آزیتا لاچینی گفت: من هم مردم کشورم را خیلی دوست دارم و از آنها می‌خواهم برایم دعا کنند اما از کار پرسیدید. من خودم را از همه چیز بازنشسته کرده ام. از دوبلاژ، تئاتر، سینما و تلویزیون و رادیو.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سه سارق مسلح حرفه‌ای که با ایجاد تصادف ساختگی 6 خودروی تویوتا لندکروز را سرقت کردند، در حالی دستگیر شدند که به پای یک قهرمان کشتی شلیک کرده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: شامگاه 18تیر امسال یکی از قهرمانان کشتی، سوار بر خودروی تویوتا لندکروزش در حال عبور از بزرگراه امام علی (ع) بود که ناگهان یک خودرو از پشت سر با خودروی او تصادف کرد.

خبرگزاری مهر

حضرت زهرا (س) پس از جلسه‌ای که پیرامون حقوق اهل بیت پس از پیغمبر (ص) مقابل خلیفه نخست انجام شد، داخل مسجد شدند و ضمن طواف مزار پدر (ص) ابیاتی شورانگیز خواندند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران از افزایش 10 درصدی ترافیک صبحگاهی پایتخت به دلیل بارش برف و باران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک بدلیل شروع بارندگی و برف در معابر شهر تهران بودیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آقای رییسی نماینده جبهه انقلاب است. خدای نکرده شکست او، ضربه جبران‌ناپذیری برای همه خواهد بود. کسی گمان نکند که می‌تواند زودتر از این هشت سال، آلترناتیو باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در یادداشتی به نقدهایی که این روزها بر او وارد می‌شود پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیمان جبلی در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد.