چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک ملی از دریافت یک هزینه جدید برای تعویض کارت بانکی رونمایی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متهم گفت: 3ماشین بنز، پورشه و آزرا در پارکینگ داشتیم که هر روز با یکی از این ماشین‌ها راهی سرقت می‌شدیم. چون باید با خودروی مدل بالا، تصادف ساختگی ایجاد می‌کردیم تا رانندگان لندکروز به ما مشکوک نشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرخپوشان پایتخت در حالی برای بازی با آلومینیوم تمرین می‌کنند که شرایط متفاوتی نسبت به هفته‌های قبلی دارند. احتمال تغییر دوباره در استراتژی فنی گل محمدی وجود داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال سیاسی اعتدال گرا گفت: برای خودشان یکسری اعداد دروغین می سازند بعد می گویند ما وضعیت را بهتر کردیم. مثلا ادعا دارند تورم زمان دولت آقای روحانی 60 درصد بود و الان کمتر شده است. در حالیکه تورم طبق گزارش مرکز آمار آن زمان 40 درصد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این کلیپ چند دقیقه‌ای، فردی مدعی شده است که روح مهسا امینی را احضار کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه شورای عالی امنیت ملی به توئیت مشاور زلنسکی درباره حمله به مراکز نظامی اصفهان واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدیدی که ریحانه پارسا از خود در ترکیه منتشر کرد، خبرساز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحقیقات در پرونده سارقان مسلحی که با تیراندازی به سوی یکی از قهرمانان سابق کشتی خودروی لندکروز او را در بزرگراه سرقت کرده بودند، به دستگیری باند سرقت‌های سریالی خودروهای لندکروز منجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کی‌روش حتی زمانی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برای جام جهانی 2022 قطر بر عهده گرفت، دست از پیگیری مطالباتش از فدراسیون مصر بر نداشت و بارها این فدراسیون را به شکایت در فیفا تهدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمیدرضا علیمی مداح معروف به طرح مولدسازی واکنش تندی نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان در حالی که خواهان جدایی بود به قاضی گفت: از آشنایی و ازدواج ما کمتر از یکسال می‌گذرد اما در همین مدت رفتارهایی از همسرم دیدم که جز خجالت و شرمندگی و حقارت هیچ حس دیگری نداشتم. الان هم می‌خواهم طلاق بگیرم و خودم را نجات بدهم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات سرقت دستگاه سونوگرافی پرتابل و یک دستگاه پی‌سی شوک بیمارستان گلستان اهواز اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر اورخان عسکراف کارمند جانباخته سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با حضور مقامات وزارت امور خارجه ایران از فرودگاه مهرآباد بدرقه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرپگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح دهم بهمن دی ماه 1401 اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک به دلیل شروع بارندگی و برف در معابر شهر تهران بودیم. وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) درباره حمله پهپادی به یک تاسیسات نظامی در اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی برای تامین نیازهای ارزی مردم اعلام کرد که معاملات بازار متشکل ارز هر روز انجام خواهد شد.