پنج‌شنبه 5 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای بار ترافیکی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اعلام آمادگی ارتش برای استقرار بیمارستان سیار صحرایی در خوی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت اصحاب عاشورایی دانشگاه علامه طباطبایی ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی خود را آغاز کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم استقلال برای بازی با مس کرمان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر نمی تواند از دو بازیکن خود استفاده کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: تیم استقلال برای بازی با مس کرمان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر نمی تواند از دو بازیکن خود استفاده کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون شهردار تهران گفت: پارکینگ عمومی شهید مدنی طی بهمن ماه سال جاری تحویل شهروندان خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران گفت: رتبه اول تصادفات در پایتخت را بزرگراه امام علی (ع) دارد که در این محدوده موتورسواران، ایمن رانندگی نمی‌کنند.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در اولین روزهفته از آمادگی پلیس برای مدیریت ترافیک عصرگاهی پایتخت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بیش از 50 درصد از تصادفات در معابر بزرگراهی شهر تهران مربوط به تصادفات موتورسواران است که راکبین موتورسیکلت رتبه دار تصادفات در بزرگراه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخستین یادمان استاد سیدمحسن مصطفی‌زاده، نویسنده، شاعر و پژوهشگر فقید مشهدی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کاهش ترافیک تهران - کرج تا سال آینده با اجرای پروژه جدید خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مساجد دانشگاه های سراسر کشور هر ساله با فرا رسیدن ایام البیض و نیمه ماه رجب مراسم اعتکاف دانشجویی برگزار می کنند که امسال هم این مراسم معنوی پس از سه سال که به دلیل کرونا لغو شده بود برگزار می شود که برنامه اعتکاف دانشگاههای تهران به شرح زیر است: مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه تهران محمدتقی حسین‌زاده، مدیر مسجد دانشگاه تهران گفت: با توجه به اهمیت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح شنبه هشتم بهمن ماه 1401 اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران بدلیل شروع فعالیت ادارات و بازگشایی مدارس در صبح امروز بودیم. سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت...