پنج‌شنبه 5 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران گفت: رتبه اول تصادفات در پایتخت را بزرگراه امام علی (ع) دارد که در این محدوده موتورسواران، ایمن رانندگی نمی‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

زندی: فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کردم و سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی!

خبرگزاری مهر

به شرف زهرا قسم، جداً در این‌عملیات غصه‌ام گرفته بود که چرا بعضی از فرمانده‌گردان‌های ما ناکارآمد هستند. تمرکز بیش از حد ما روی گسترش سازمان رزم سپاه باعث تضعیف شدید رده‌های گردان‌های ما شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: اولین فرمانده سپاه پاسداران می‌گوید: اغتشاشگران ماه‌های اخیر حتی شعار هم نداشتند و رکیک‌ترین الفاظ را به عنوان شعار استفاده می‌کردند. در بهترین حالت باید این اتفاقات را «شورش کور» خواند که در خدمت مزدوری جریان سلطه قرار گرفته بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین فرمانده سپاه پاسداران می‌گوید: اغتشاشگران ماه‌های اخیر حتی شعار هم نداشتند و رکیک‌ترین الفاظ را به عنوان شعار استفاده می‌کردند. در بهترین حالت باید این اتفاقات را «شورش کور» خواند که در خدمت مزدوری جریان سلطه قرار گرفته بود.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 13 تهران از اجرای طرح بهار جانان در محلات این منطقه خبر داد و گفت: این طرح با محوریت بزرگراه امام علی (ع) و معابر اصلی به مدت یک هفته اجرایی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

پیرزنی که دندان هایش در اثر پیری ریخته بود نزد پیامبر صلی الله علیه وآله آمد. وقتی پیامبر صلی الله علیه وآله او را دید فرمود: «پیرزنِ بی دندان وارد بهشت نمی‌شود.» پیرزن بسیار ناراحت شد. رسول اکرم صلی الله علیه وآله که دید او بسیار ناراحت است پرسید: «چرا گریه می‌کنی؟» با بغض پاسخ داد: «ای رسول خدا! من دندان ندارم.» پیامبرصلی الله علیه وآله نیز با خنده فرمود: «غمگین مباش! منظور من این...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرغامی: باید فضا را باز و شاد کنیم / اگر برخی تحریک می‌شوند، نگاه نکنند /

وب‌گاه 55 آنلاین

عزت الله ضرغامی در نشست خبری جدید خود اعلام کرد که باید سختگیری ها درباره کنسرت ها و همخوانی ها کم شود و فضایی جدید را به وجود آورد. همچنین یادآور شد آقایانی که با این برنامه ها تحریک می‌شوند، به این برنامه نگاه نکنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نقاش گفت: با ساماندهی آثار هنری و اجرایی شدن تحول نگاه فرهنگی در جامعه، روح و روان مخاطب نیز با محتوای غنی تغذیه خواهد شد.