شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران در خصوص پروژه‌هایی که تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده در حوزه بحران به بهره‌برداری می‌رسند، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: یک قاتل در شادگان پس از 10 سال از مجازات اعدام رهایی یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین حسن شریعت زاده می گوید: امام سجاد در رساله حقوق خود بیش از 50 حق را بیان می کند که دست، پا، چشم، زمان، زمین، نبی، امام و خدا و... حقوقی دارند که باید آنها را ادا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از آنجا که بخشی از زندگی و تربیت معصومان علیهم السلام به مسئله «مادر و نیاکان مادری» آنان، اختصاص دارد; زیبنده است که در نگارش زندگینامه هر معصومی، به این موضوع نیز پرداخته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رائفی پور خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: بفرمایید در صورت صحت؛ اولا چرا باید فرزند یکی از مهمترین مسئولین نظام بدنبال دریافت اقامت دائم از یک کشور معاند و متخاصم باشد؟ به گزارش عرشه آنلاین، علی اکبر رائفی پور که جنجال های اخیر وی بر سر رشوه گرفتن نمایندگان و ماجرای 140 سکه و همچنین پول پاشی محمد سعید احدیان دستیار محمدباقر قالیباف در مجلس شورای اسلامی سرو صدای...

وب‌گاه خبر آنلاین

رائفی پور خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: میزان سرمایه گذاری فرزندتان در کانادا، هزینه های مربوط به دریافت اقامت دائم در آن کشور، هزینه های حقوقی شکایت مذکور از چه منبعی تامین و چگونه پرداخت شده است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس دینی می گوید: با وجود اینکه در جامعه ما جشن‌ها از جمله جشن‌های مذهبی فراوانی وجود دارد و حتی تعداد جشن‌های مذهبی در فرهنگ ما بیش از سوگواری‌هاست و از سوی دیگر در منابع اسلامی به زندگی شادمانه توصیه فراوانی شده است، اما فرهنگ جامعه ما فرهنگی غمگینانه است و به شادی و سرور چندان توجه نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

رییس کل دادگستری خوزستان: با تلاش‌های شورای حل اختلاف، صلح یاران و هیات‌های صلح دزفول و به برکت اعیاد ماه شعبان و در راستای پویش "به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم" با جلب رضایت اولیای دم، بین این 2 طایفه صلح و سازش ایجاد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی این فرزند فاطمه کلابیه به دنیا آمد، امام علی او را در آغوش گرفت و عباس نامید، در گوش‌هایش اذان و اقامه گفت، سپس بازوهایش را بوسید و گریه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار مهدی خواجه امیری معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز وزارت دفاع، با تبریک ایام با سعادت شعبان و میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: در نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، سند آمده است که «لشکریان»، به فرمان خدا دژ‌های استوار مردم‌اند و زینت «حاکمان»؛ دین به آن‌ها عزت یابد و کار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 15 گفت: در فاز نخست ایمن سازی کانال سرخه حصار در این منطقه، 200 متر طول نرده فلزی، در حاشیه کانال نصب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از حمایت تسهیلاتی از بیش از 600 بیمار سرطانی و خاص در استان طی سال جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معبر شهدای غزه واقع در قطعه 327 و 328 آرامستان بهشت زهرا (س) به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اگر قصد فروش خودرو دارید مراقب افراد فرصت طلب با ترفند سند سازی باشید.