شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه قرآن در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن راه‌اندازی شده و در آن فعالیت‌های قرآنی متعددی در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیک سنگین در سطح پایتخت هستیم.

وب‌گاه الف

مترو تهران به داد ترافیک و شلوغی تهران رسیده و رفت و آمد را راحت‌تر کرده است. اگر از مترو استفاده می‌کنید نقشه مترو تهران به دردتان می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بعد از 45 سال دشمنان ما دیگر توان آمدن به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرهنگ شریفی گفت: صبح امروز در محدوده خیابان آزادی به شرق زیر گذر یادگار داخل لاین ویژه، یکدستگاه اتوبوس BRT دچار نقص فنی شده و غیر قابل حرکت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

امدادگران هلال احمر آذربایجان غربی جان مادر باردار گرفتار در برف و کولاک روستای مائین بلاغ شهرستان تکاب را نجات دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین بزرگراه‌های پایتخت در نخستین روز هفته خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه 28 بهمن ماه 1402 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع بار ترافیکی در مسیر‌های شرقی، غربی و جنوبی به سمت مرکز شهر...

وب‌گاه مشرق نیوز

امدادگران هلال احمر آذربایجان غربی جان مادر باردار گرفتار در برف و کولاک روستای مائین بلاغ شهرستان تکاب را نجات دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم اعزامی پس از انجام اقدامات اولیه، مادر باردار را به بیمارستان مهر امام علی شهرستان تکاب انتقال دادند.

خبرگزاری تسنیم

خداوند به واسطه انتساب ماه شعبان به برترین رسول خویش، این ماه مبارک را آراسته به رحمت و رضوان خود کرد. اما «رضوان» بر اساس ظاهر برخی آیات و احادیث، در اصل مفهومی در بهشت قیامتی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری، شامگاه پنج‌شنبه در آیین بزرگداشت شهید ابوتقوی السعیدی، معاون نظامی جنبش مقاومت اسلامی نجباء و فرمانده عالی رتبه حشد الشعبی در مسجد اعظم قم اظهار کرد: این مراسم به جهت بزرگداشت شهادت، انسانی ارزشمند و یکی از فرماندهان عالی رتبه جبهه مقاومت و حشد الشعبی، شهید ابوتقوی السعیدی برپا شده است و خون این شهدا، حیات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...