شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد تانکر سوخت با 5 دستگاه خودرو در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: در پی این حادثه، یک راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شد.

وب‌گاه ورزش سه

از هفته هشتم لیگ برتر زنان، مریم ایراندوست و شاگردانش برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، به دنبال عبور از سد پیکان هستند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورود تانکر سوخت با 5 دستگاه خودرو در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی سرور فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی امیرالمومنین علیه السلام نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین المپیاد ورزشی پنجگانه نظامی دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و طی سه روز با شرکت 15 ورزشکار از تیم‌های سپاه، آجا و فراجا برگزار شد. سردار سرور افزود: ورزشکاران شرکت کننده در پنج رشته میدان موانع؛...

خبرگزاری تسنیم

مراسم یادواره شهدای گردان‌های حبیب و ابوذر از لشگر 27 محمد رسول‌الله (ص) و گرامیداشت عملیات کربلای5 و رونمایی از کتاب «اول ابراهیم شو» زندگینامه شهید ابراهیم خلج فرمانده گروهان قیس از گردان حبیب‌بن مظاهربرگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اعتکاف دانشجویی 1402 از 5 تا 7 بهمن در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، مهلت ثبت‌نام در مراسم اعتکاف دانشجویی تا 27 دی ماه است. لازم به ذکر است، این مراسم دهکده المپیک، میدان ورزش، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، مسجد امام علی (ع) برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنند. https://survey.porsline.ir/s/RE28vFd5

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برنامه مسابقات به شرح زیر است: هفته هجدهم پنجشنبه 12 بهمن شهرداری آستارا - چادرملو اردکان - ساعت 14:30- ورزشگاه وحدت آستارا شاهین بندرعامری - مس سونگون ورزقان - ساعت 15- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر جمعه 13 بهمن فجر شهید سپاسی شیراز - نفت مسجد سلیمان - ساعت 14:30- ورزشگاه حافظیه شیراز دریا کاسپین بابل - سایپا تهران - ساعت 14:30- ورزشگاه شهدا سیمرغ مس...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: زیرساخت‌های فضای مجازی در اختیار دشمنان است از طرفی مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، اما خیابان‌ها محیطی است که بسیجیان برای تبلیغ و بازگو کردن حقایق می‌توانند از آن استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 4 پایتخت از آماده‌سازی 8 پروژه عمرانی ارزشمند تا پایان سال در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست علمی، پژوهشی «پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» با حضور اساتید و هنرمندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته‌های هجدهم تا بیستم لیگ دسته اول فوتبال را مشخص کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی موزه هنر‌های دینی امام علی (ع)، نشست «پرواز اندیشه و پویایی نما‌ها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به این رشته هنری جمعه 22 دی ساعت 15 در موزه جهانی امام علی (ع) با همکاری موسسه فرهنگی هنری ایده و حمایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می‌شود و فرصتی برای ارتقای دانش و تبادل نظر...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حامد کاشانی کاشانی با بیان اینکه مرحوم ارفع در دانشگاه تدریس می‌کرد اما اولویت را مسجدداری دید و تدریس را در تزاحم با مسجد مشاهده کرد برای همین آن را رها کرد گفت: یکی از دلایل بی رونق بودن مساجد ممکن است این باشد که اولویت امامان مساجد چیزی غیر از مسجد باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همایش بزرگداشت آیت الله سید محمد کاظم ارفع استاد اخلاق تهران در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد.