شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

ایران عزیزمان در طول تاریخ مأمن فرزندان فاطمه سلام‌الله علیها بوده است و مردم ایران نیز در عمل نشان دادند قدردان گوهر وجود ایشان هستند و حضورشان را در سرزمین خود افتخاری برای خود و نیاکان و فرزندان‌شان می‌دانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نهالستان طبیعت سبز سالهاست که با تکیه بر تولید نهال باکیفیت و مشتری مداری در شمال غرب کشور با گروه مهندسین متخصص نهال و باغدارای در تولید نهال های با کیفیت بالا، مشغول ارائه انواع نهال های مثمر و غیر مثمر بوده و هرگونه نهال کمیابی را می توانید در این نهالستان پیدا کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تمامی امکانات، تجهیزات و دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش، بر مبنای دانش و حاصل پژوهش و تحقیقات نخبگان داخلی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی گفت: من حتی گفتم تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و.... بهترین سریال‌ها در تلویزیون پخش می‌شد. من خودم به‌عنوان بازیگری کوچک سریال «رعنا» را کار کردم. پرویز پرستویی گفت: من حتی گفتم تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و.... بهترین سریال‌ها در تلویزیون...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به حمله تروریستی کرمان گفت: دشمن به دنبال ایجاد احساس ناامنی در جامعه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرستویی گفت: تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و... بهترین سریال‌ها در تلویزیون پخش می‌شد. من وسط‌باز هستم، اما نه به آن معنا. من هنوز هم در 68 سالگی اگر ببینم دو نفر در خیابان دعوا می‌کنند، فکر نمی‌کنم چه کسی هستم و جایگاهم چیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جشنواره «عمار» در حالی در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره قرار دارد که همچنان یکی از مهمترین وجوه تمایز آن، دایره مخاطبان مردمی‌اش در فرآیند اکران آثار است.

وب‌گاه الف

در این مطلب آدرس و شماره تلفن داروخانه های شبانه روزی 22 منطقه تهران برای شما خوانندگان الف گردآوری شده است.

خبرگزاری تسنیم

برای اینکه کودک یا نوجوان یاد بگیرد که باید به دیگران و به خصوص به پدر و مادرش احترام بگذارد، شیوه‌های مختلف آموزشی وجود دارد؛ در سبک زندگی ایرانی اسلامی نکات مهمی برای دستیابی به این منظور توصیه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: علیرضا پناهیان گفت: برای کسانی که بی بند و بار هستند، متأسفم. ما در جبهه عفاف و حجاب از اقامه کنندگان امر حجاب شهید دادیم.

وب‌گاه ورزش سه

شهرداری سیرجان با طراحی یک پوستر متفاوت از زنان این شهر برای تماشای مسابقه فوتبال زنان این شهر دعوت به عمل آورد.

وب‌گاه الف

حجت الاسلام پناهیان گفت: با شهادت فائزه رحیمی ما از اقامه کنندگان امر حجاب شهید دادیم. کسانی که نگران حجاب جامعه هستند، نگران نباشند که کارشان پرثمرتر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: تاریخ نشان داده که ایرانی‌ها از سالیان قبل در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه نقش داشته‌اند و اکنون هم ستاد توسعه به نمایندگی از مردم ایران پیگیر این امر است.

وب‌گاه الف

فاجعه تلخ تروریستی در کرمان جان ایران را به درد آورد، اما در این میان برخی جریانات و گروه‌ها که به شدت از آرامش نسبی بازار ارز رنج می‌برند، سراسیمه خیز برداشتند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و در کوره افزایش قیمت ارز بدمند، اما کارشناسان اقتصادی می‌گویند افزایش قیمت دلار در زمان حاضر یک موضوع کاملاً هیجانی است و اثر ماندگاری نخواهد داشت و دوباره فروکش خواهد کرد