شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: آیین وداع با شهدای حمله تروریستی کرمان روز جمعه با حضور پرشکوه کرمانی‌ها و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد؛ مراسمی که طی آن رئیس‌جمهور و فرمانده‌کل سپاه‌پاسداران در سخنانی، بر گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم کرمان تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جنبش حماس روز پنجشنبه اعلام کرد که هدف اسرائیل از ترور صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی این جنبش صدور بحران خود به خارج و مشوش کردن محاسبات مقاومت و منطقه بوده‌است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده شهدای کرمان پس از انتقال پیکر شهدایشان به مصلای امام علی (ع) کرمان، بر سر تابوت این شهدا حاضر شده و با پاشیدن گل با آنها وداع کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طی سخنانی اظهار داشت: بی‌تردید مرگ پایان زندگی همه است حتی جناب عزرائیل که همه را قبض روح می‌کند شامل مرگ می‌شود و خداوند او را قبض روح می‌کند. مرگ اشکال مختلفی دارد و هرکس به نوعی می‌میرد و گاهی افراد بدترین نوع مرگ یعنی خودکشی را برای خود انتخاب می‌کنند، اما امام علی (ع)...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: درست است که داعش بیانیه داده است و این ترور را به عهده گرفته است اما حرف این است که داعش عنصر دست‌ساز آمریکا است.

وب‌گاه فرارو

استاد جامعه المصطفی (ص) با تاکید بر لزوم مطالعات دقیق مبتنی بر طراحی نظام مسائل در مورد الگو‌های دینی به ویژه مادران اهل بیت (ع) گفت: برخی مطالب مشهور تاریخی مانند روایتی که حضرت زهرا (س) فرمودند سعادت زن در این است که مردی او را نبیند، آثار منفی در برهه‌هایی از زمان در جامعه اسلامی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: درست است که داعش بیانیه داده است و این ترور را به عهده گرفته است اما حرف این است که داعش عنصر دست‌ساز آمریکا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: استاد جامعه المصطفی (ص) با تاکید بر لزوم مطالعات دقیق مبتنی بر طراحی نظام مسائل در مورد الگوهای دینی به ویژه مادران اهل بیت (ع) گفت: برخی مطالب مشهور تاریخی مانند روایتی که حضرت زهرا (س) فرمودند سعادت زن در این است که مردی او را نبیند، آثار منفی در برهه‌هایی از زمان در جامعه اسلامی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان امروز با حضور رییس جمهور، جمعی از مسوولان و هزاران نفر از مردم ایران در کرمان در حال برگزاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور گفت: امروز در کنار پیکر مطهر شهداو بدن‌های مجروح، معلول و آسیب دیده از ظلم دشمنان، عداوت و شرارت اشرار، مردمی با بصیرت، انقلابی و در صحنه که در عرصه های مختلف درخشیدندقرار دارند و ما هم در کنار آنها هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور گفت: امروز در کنار پیکر شهدا، بدن‌های جروح، معلول و آسیب دیده از ظلم دشمن، عداوت و شرارت اشرار، مردمی بصیر، انقلابی، در صحنه و مردمی که در آزمونها درخشیدند، در کنار مردم کرمان هستیم.

وب‌گاه الف

رییس جمهور گفت: امروز در کنار پیکر شهدا، بدن‌های جروح، معلول و آسیب دیده از ظلم دشمنان، عداوت و شرارت اشرار، مردمی با بصیرت، انقلابی، در صحنه و مردمی که در عرصه های مختلف خوب در آزمون ها درخشیدند، در کنار مردم استان کرمان هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه هیچ کجای دنیا هم کشتن زن و بچه و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد، گفت: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران با تشریح اقدامات انجام شده علیه استکبار و گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه گفت: انتقام این شهیدان قبل از شهادتشان از دشمن گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه هیچ کجای دنیا هم کشتن زن و بچه و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد، گفت: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان مملو از جمعیت سوگواری است که برای وداع با پیکر مطهر زائران شهید حاج قاسم آمده‌اند.