پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام رشته‌های فلوشیپ تخصصی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام رشته‌های فلوشیپ تخصصی

مهلت ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 امروز جمعه 26 فروردین ماه پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا، مهلت ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 که به دلیل تصویب رشته‌های جدید و در نظر گرفتن شرایط متقاضیان از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شده بود، امروز 26 فروردین‌ماه به پایان می‌رسد.

داوطلبان آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در این آزمون ثبت‌نام کنند.

در تغییرات اعمال‌شده در این آزمون، ظرفیت رشته اکو کاردیوگرافی با پیش نیاز رشته «تخصص و فوق تخصص بیماری‌های قلب و عروق» و رشته ناباروری با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» دانشگاه تهران از 5 به 6 نفر اصلاح شد.

ظرفیت رشته پیشگیری و کنترل عفونت های بیمارستانی با پیش نیاز رشته «بیماری‌های عفونی و گرمسیری، کودکان، داخلی، پزشکی اجتماعی» دانشگاه تهران از یک به دو نفر افزایش یافت.

ظرفیت رشته پزشکی خواب با پیش نیاز رشته «روانپزشکی، گوش و گلووبینی و جراحی سروگردن، طب کار، بیماری های مغز و اعصاب، کودکان، فوق تخصص ریه بزرگسال، بیهوشی، بیماری های داخلی» دانشگاه تهران از 3 به 4 نفر اصلاح شد.

ظرفیت رشته آنکولوژی زنان با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» دانشگاه شیراز رشته طب مادر و جنین با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» دانشگاه مشهد از یک به دو نفر افزایش یافت.

همچنین رشته جراحی شانه و آرنج با پیش نیاز رشته «ارتوپدی» دانشگاه مشهد از جدول ظرفیت حذف شده است.

انتهای پیام