شنبه 15 اردیبهشت 1403

امنیت ملی و سیاست خارجی

امنیت ملی و سیاست خارجی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، امنیت جمهوری اسلامی را ماحصل دستگاه‌های مختلف و صدر آنها وزارت کشور دانست و گفت: اگر اقدامات موثر شورای امنیت کشور نبود هر روز شاهد اتفاق‌های پیچیده و ترورهای مختلف بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از آغاز نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس در مسکو خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس حضور پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از آغاز نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس در مسکو خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه در نشست مشترک مجمع پارلمانی کشور‌های عضو گروه بریکس حضور پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم صهیونیستی مبین این امر است که انتقام از اشغالگران قدس حتمی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران از طریق عمان به امریکا پیام داده است که می خواهد مستقیما به اسرائیل حمله کند. ایران از طریق عمان به آمریکا پیام داده است که جمهوری اسلامی قصد دارد مستقیماً به اسرائیل حمله کند. به گزارش عرشه آنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که ایران از طریق سلطان‌نشین «عمان» به ایالات متحده اطلاع داده است که جمهوری اسلامی قصد دارد مستقیماً به اسرائیل حمله کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در برخی از مسایل، اولویت ها می توانست بهتر رعایت شود چرا که ورود دولت و مجلس به بعضی از مسایل، اولویت مردم نیست؛ بلکه اولویت مردم بحث اقتدار و عزت کشور، رونق اقتصادی، تولید، مقابله با فساد و اجرای عدالت است و مسایلی که به احوال شخصی و حریم خصوصی مردم بیشتر ربط دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در گزارشی ضمن تشریح رایزنی‌هایش در مسقط گفت که در دیدار با همتای عمانی در مورد تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفتگو شد.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در تشریح نشست مشترک منتخبان مجلس دوازدهم و هیات دولت گفت: رئیس جمهور در این نشست از تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای تعیین ساز و کار مشارکت مردم در امور اقتصادی و تولید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تهران گفت: رئیس جمهور از تشکیل کارگروه مشترک بین مجلس و دولت برای تعیین ساز و کار به منظور مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی و تولید در کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران گفت: رئیس جمهور از تشکیل کارگروه مشترک بین مجلس و دولت برای تعیین ساز و کار به منظور مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی و تولید در کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«امیرعبداللهیان در راس هیاتی سیاسی و پارلمانی به عنوان اولین مقصد سفر منطقه‌ای خود به عمان سفر می‌کند و در این سفر طرفین در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از جمله شرایط غزه با یکدیگر بحث و تبادل نظر خواهند کرد». تقریبا یک هفته پس از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، حسین امیرعبداللهیان، در اولین مقصد از تور منطقه‌ای خود به عمان سفر کرد. این سفر در حالی انجام می‌شود که پیش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مقصد اول سفر به منطقه به منظور انجام دیدار رسمی دوجانبه، در صدر هیأتی سیاسی و پارلمانی، تهران را به مقصد مسقط پایتخت عمان ترک کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در سفر دوره‌ای خود به کشورهای منطقه به مسقط پایتخت عمان سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در صدر هیأتی سیاسی و پارلمانی، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.