شنبه 15 اردیبهشت 1403

امنیت ملی و سیاست خارجی

امنیت ملی و سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمریکا از قبل اعلام کرده بود که وارد جنگ رژیم صهیونیستی و ایران نخواهد شد، از طرفی ایران هم از طریق مجاری دیپلماتیک و به صراحت به آمریکا اعلام کرده بود که وارد این بازی نشود و به صراحت این پیام را به واشنگتن منتقل کرد که آنها خطایی مرتکب شدند و باید پاسخ خود را دریافت کنند، اگر شما وارد این بازی شوید حتماً همه موقعیت‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس در صحن علنی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را بررسی خواهند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی یکی از دستورکارهای امروز مجلس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در مجلس گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی بررسی می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار جلسه علنی امروز - یکشنبه - قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حیدری گفت: تروریستی خواندن لشکر زینبیون توسط دولت پاکستان آسیبی به امنیت این کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی شبکه‌های خبری آمریکا جمعه 24 فروردین به نقل مقامات اطلاعاتی این کشور خبر داده‌اند که ایران تجهیزات نظامی خود از جمله یکصد موشک کروز و شمار قابل توجهی پهپاد را برای تدارک حمله احتمالی علیه اسرائیل در داخل کشور جا‌به‌جا کرده است. برخی شبکه‌های خبری آمریکا جمعه 24 فروردین به نقل مقامات اطلاعاتی این کشور خبر داده‌اند که ایران تجهیزات نظامی خود از جمله یکصد موشک کروز و شمار قابل توجهی...

وب‌گاه الف

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به وضعیت موجود هیأت رئیسه به جدیت انتقاد دارم و ما نیاز به تحول داریم، گفت: مجلس نماینده محور نیست و اکنون تمام قدرت در ریاست متمرکز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سوال تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه به وضعیت موجود هیأت رئیسه انتقاد دارم، گفت: مجلس نماینده محور نیست و اکنون تمام قدرت در ریاست متمرکز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه مجلس یازدهم کارهای خوبی داشته و قوانین خوبی تصویب کرده که مرتبط با زندگی مردم است، افزود: با این حال مردم نتیجه فعالیت های دولت و مجلس را به نحو محسوس در زندگی خود حس نمی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: دستور کار اعضای این کمیسیون طی بررسی ردیف‌های لایحه بودجه 1403 کل کشور با حضور وزرا و مسئولان مربوط است. وی همچنین گفت: در روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی مجلس میزبان آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه است که قرار است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات مجلس شورای اسلامی در این هفته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شود که دستورکار نمایندگان در این جلسات به‌شرح ذیل است: ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان) گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک‌فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت...