شنبه 15 اردیبهشت 1403

امنیت ملی و سیاست خارجی

امنیت ملی و سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: عملیات «وعده صادق» واکنشی در جهت دفاع مشروع از امکان دیپلماتیک و شخصیت‌های حقوقی کشورمان بود که در حمله دمشق مورد آسیب قرار گرفتند. وی افزود: هدف این عملیات احیای بازدارندگی بود. طی این عملیات موثر، بازدارندگی تقویت شد تا مجددا رژیم صهیونیستی برای اقدامات بعدی محاسبات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عمویی گفت: عملیات وعده صادق نشان داد ایران می‌تواند پیچیده‌ترین سامانه‌های پدافندی را ناکام بگذارد لذا جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران تقویت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که عملیات «وعده صادق» دفاع مشروع است، گفت: اگر شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران بیانیه صادر می‌کرد یک اقدام غیرقانونی انجام داده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میزگرد انتخاباتی با عنوان «احزاب و حکمرانی سیاسی» امروز (دوشنبه 27 فرورین) با حضور عبدالحسین روح‌الامینی (نماینده دوره یازدهم مجلس) و مجتبی زارعی (نامزد دوره دوازدهم مجلس) به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) برگزار شد. عبدالحسین روح الامینی در ابتدا گفت: قانون احزاب نقص جدی دارد و باید اصلاح شود. یک کشور نمی‌تواند...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که صادر نشدن بیانیه علیه ایران در جلسه شورای امنیت نشان‌دهنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رژیم صهیونیستی ظرفیت بسیج کردن سایر کشورها برای حمایت از خودش در مجامع بین‌المللی را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارنظر تعدای از نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: حال که با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» دل مردم قهرمان ایران، مظلومان غزه و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و مایه عزت و عظمت ایران عزیز شده است، کام ملت را با سیاه نمایی تلخ نکرده و ناخواسته کوچکترین کمکی به نقشه دشمن نشود که بتواند اندکی از پس‌لرزه های...

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از حمله موشکی و پهپادی بامداد یکشنبه به سرزمین‌های اشغالی بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموع همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به غرور ملی برای همه ایرانیان و شکست آمریکا و اسرائیل در نشست شورای امنیت و در میدان نبرد ختم شد و همکاری میدان و دیپلماسی منجر به پیروزی ایران در شورای امنیت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیا باید بر پایه صلح بچرخد و جنگ یعنی بی ثباتی اقتصادی و هیچ کس جنگ را دوست ندارد؛ سیاست ایران نیز بر پایه جنگ نیست و این حمله ای که انجام داد بخاطر این بود که از جنگ های آینده جلوگیری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها خیلی سعی کردند برای ما شاخ و شانه بکشند و تهدیداتی داشتند و جلسات مختلفی گذاشتند اما باور کردند این قدرت جمهوری اسلامی قدرت بازدارنده است، این اقدام هم حق قانونی و هم شرعی ما بوده و هم بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملل این کار انجام گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیسی تاکید کرد: سخنان دو نماینده در کمیسیون کشاورزی مبنی بر اعلام نرخ‌های کاذب و نجومی برای دلار در ماه‌های آینده ضمن اینکه خلاف پیش‌بینی‌های کارشناسان اقتصادی و اعلام نظر صریح مدیران بانک مرکزی است، به نوعی سیگنال برای نرخ ارز محسوب می‌شود که می‌تواند به التهاب در بازار ارز بیانجامد و اقدامی غیر حرفه‌ای و غیر مسئولانه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارنظر تعدای از نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: حال که با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» دل مردم قهرمان ایران، مظلومان غزه و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و مایه عزت و عظمت ایران عزیز شده است، کام ملت را با سیاه نمایی تلخ نکرده و ناخواسته کوچکترین کمکی به نقشه دشمن نشود که بتواند...

وب‌گاه گسترش

علیرضا منادی سفیدان گفت: چرا بدون در نظر گرفتن نظرات نمایندگان کارگران، حقوق کارگران در سال 1403 محاسبه و صورت جلسه تعیین حقوق کارگران بدون امضای نمایندگان آنان ابلاغ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در مجلس نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی را در دستور کار خود در صحن مجلس دارند.