شنبه 15 اردیبهشت 1403

امنیت ملی و سیاست خارجی

امنیت ملی و سیاست خارجی

وب‌گاه الف

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود.

وب‌گاه الف

رسیدگی به سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی این هفته قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

در جلسات علنی این هفته، نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌آید.

خبرگزاری میزان

امیرعبداللهیان به‌منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان روز دوشنبه به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده کشورمان در نشست نمایندگان مجالس کشور‌های عضو گروه بریکس، رفتار رژیم صهیونیستی در فلسطین را مصداق کامل تروریسم دولتی و نسل کشی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال از کار و گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در دستور هفته آینده مجلس قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در کنسولگری کشورمان در سوریه امری است که توسط ایران به آن پاسخ داده خواهد شد، اما اینکه چه زمانی و در کجا این پاسخ داده شود به کابوسی برای اسرائیل و متحدانش تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: ضروری است در میان کشورهای عضو بریکس به یک راه حل مشترک از جمله راه اندازی کانال مالی به جای سوئیفت برسیم. این مسئله می‌تواند یک نمونه موفق برای تحقق بخشیدن به عدالت و امنیت جهانی باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ضروری است در میان کشور‌های عضو بریکس به یک راه حل مشترک از جمله راه اندازی کانال مالی به جای سوئیفت برسیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: فرانسه و انگلیس به شدت از رژیم صهیونیستی و اقدامات جنایتکارانه آن به‌ویژه در جنگ غزه پشتیبانی کردند بنابراین بدیهی است که برخی کشورهای اروپایی مثل فرانسه و انگلیس جنایات اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را توجیه کنند، اما قطع‌به‌یقین می‌دانند آنجا مرکز دیپلماتیک ایران بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عدم جدیت همسایگان برای انسداد و تامین امنیت مرزها باعث شده که برخی از این کشورها به مکان امنی برای تروریست‌ها تبدیل شوند این کار زحمت وزارت کشور و مرزبانی را چند برابر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه از آغاز نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس در مسکو خبر داد.