شنبه 15 اردیبهشت 1403

امنیت ملی و سیاست خارجی

امنیت ملی و سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس درباره احتمال پاسخ ایران به اسرائیل گفت: «این اتفاق مسئله‌ای نبود که بخواهیم پاسخ بدهیم و لطمه‌ای به ما وارد نکرد و این مسئله به دلیل آمادگی نیروهای ماست.»

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اتفاق صبح امروز در اصفهان گفت: بحث ریز پرنده‌ها همیشه در آسمان ما وجود داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگر تاریخ رژیم صهیونیستی را به ویژه در شرایطی که این رژیم قرار گرفته و رو به اضمحلال و فروپاشی است بررسی کنیم، تاریخ این رژیم دو مقطع دارد و آن را می‌توان به قبل و بعد از حمله نیروهای مسلح ما به منافع این رژیم تقسیم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی نشان داد که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و حق قانونی ایران پاسخ به این جنایت بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، ضمن تأکید بر قدرت بازدارندگی عملیات "وعده صادق"، به کشورهای منطقه هشدار داد که در صورت حمایت از اسرائیل، با پاسخ قاطع ایران روبرو خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن گفت: «پس از اعلام عدم تشدید تنش از سوی ایران، باید از تشدید تنش از سوی اسرائیل در منطقه جلوگیری کرد».

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت عملیات وعده صادق نمایش اقتدار ایران بود. بهتر است که اسرائیل و هم پیمانانش دست از ماجراجویی و شیطنت علیه ایران بردارند، چرا که در غیر این صورت پاسخ ایران محکم‌تر و عملیات پیچیده‌تری را علیه آنان انجام خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حمایت اردن از اسرائیل در زمان حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی باعث تعجب صهیونیست‌ها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اردن از همراهی با رژیم صهیونیستی در ماجرای پاسخ موشکی و پهپادی ایران پشیمان خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اردن از همراهی با رژیم صهیونیستی در ماجرای پاسخ موشکی و پهپادی ایران پشیمان خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مالکی گفت: اگر کشور‌های حوزه خلیج فارس پایگاه‌هایشان را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند و از آنجا به ایران حمله شود آن پایگاه‌ها را خواهیم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پاسخ ایران موجی از شادی و امید در مردم زنده شد که در خاورمیانه تحقیر نشدیم. وقتی مسئولان ارشد ما را در سوریه و همین شهر تهران ترور کردند، حسی در جامعه ایجاد شده بود که احساس ضعف را القاء می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت امروز توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس شورای اسلامی برای سومین روز متوالی رسیدگی به لایحه تجارت را در دستورکار خود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان) گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات...