یک‌شنبه 18 شهریور 1403

انتخابات مجلس

انتخابات مجلس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدمحمود نبویان، نماینده تهران و عضو شاخص جبهه پایداری در توئیتر خود نوشت: «جناب آقای پزشکیان، آیا جمع شدن اغتشاشگران و حامیان آنها در دولت شما خبر از برنامه‌ریزی برای اغتشاش گسترده و به هم ریختن نظم عمومی و آرامش مردم می‌دهد؟»

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دولت روحانی به نامه عباس عبدی به سید محمد خاتمی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای اطلاع‌رسانی دولت مهم‌ترین نقش را در تعیین راهبردهای رسانه‌ای دولت خواهد داشت. راهبردهایی که این شورا به رسانه‌های ذیل دولت و نیز سایر رسانه‌ها ارائه می‌دهد باید بتواند در ساختن تصویری مطلوب از ارکان دولت و اقدامات آن موثر واقع شود. برای ایفای چنین نقشی طبعا افرادی باید به کار گرفته شوند که سابقه روشنی در حوزه رسانه داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهدای 8 تیرماه سال 1360 در حیات سیاسی خود نه‌تنها بنا بر مصلحت‌اندیشی‌های آن‌زمان، دست از مبارزه با انحراف سیاسی داخلی و مقابله با توطئه‌انگیزی‌های خارجی برنداشتند، بلکه در مسیر تحقق دولت اسلامی و تقویت بنای جمهوری اسلامی، از هیچ تلاشی برای خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان دریغ نکردند، تا این‌که توسط مدعیان حمایت از خلق به شهادت رسیدند.

وب‌گاه الف

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رادیکالهای دو جناح به همدیگر توپ پاس می دهند، رادیکال های یک جناح فضا را تند می کند و رادیکال های جناح مقابل با پاسخ تندتر بستر را برای واکنش طرف مقابل مهیا می سازند تا این چرخه تندتر و تندتر شود.

خبرگزاری دانشجو

مطالبه برخی اصلاح‌طلبان از خاتمی برای مرزبندی با طیف تندرو در جبهه اصلاحات، به مباحث اختلاف برانگیز میان رسانه‌های این طیف دامن زده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین جشنواره سراسری انتخاب دفاتر برگزیده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، یادبود شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار از 1 الی 8 شهریورماه است. بخش‌های این جشنواره به شرح زیر است. محور برگزیده: انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری رسانه، تولید محتوا، فضای مجازی و اطلاع رسانی جذب، پرورش و شبکه سازی آموزش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین نشست چهارمین دور مجلس خلق سوریه امروز (پنج شنبه) در دمشق برگزار شد و نمایندگان پس از ادای سوگند، صباغ را به عنوان ریاست این مجلس انتخاب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صباغ پس از انتخاب به عنوان رئیس مجلس سوریه گفت: همه ما به عنوان اعضای مجلس باید برای برآورده کردن خواسته‌ها و محقق ساختن امیدهای ملت سوریه به صورت جدی تلاش کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسکندر مومنی رأی اعتماد به کل کابینه در روز چهارشنبه را صحنه دیگری از وفاق ملی توصیف کرد و گفت رأی اعتماد به کابینه پزشکیان، پیام وفاق و همبستگی ملی را به جهان مخابره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لازمه خروج مردم از بی‌تفاوتی اجتماعی این است که افراد احساس کنند در جامعه اثربخشی و اثرگذاری دارند. لازمه این احساس توزیع درست نقش‌هاست که بر اساس شایستگی باشد، نه بر اساس رانت، حزب‌بازی و خویشاوندسالاری و نه ملاک‌های خاص این روزها.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

«وفاق ملی» شعار مسعود پزشکیان اصلاح طلب است اما این شعار را مجلس اصولگرا محقق کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت در کابینه مسعود پزشکیان شد.