جمعه 10 فروردین 1403

انتخابات مجلس

انتخابات مجلس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم صحنه و کنگان اعلام کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات 11 اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بوربور گفت: با بررسی‌های خود اکنون به 16 نفر نامزد برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران رسیدیم و نشستی را با این 16 نفر برگزار کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین موحدی در دیدار با جمعی از قضات دیوان عالی کشور با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان به شعار سال جدید اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس و قوه مجریه با توجه به سیاست‌های کلان و اسناد بالادستی بایستی با سرعت برنامه‌های لازم را در جهت تحقق شعار سال تدوین و عملیاتی کنند تا از مشکلات بخشی از مردم که در تنگنای...

وب‌گاه خبر آنلاین

کاری که ابراهیم حکیمی، حسن تقی‌زاده و سایر دولت‌مردان عصر پهلوی در آن گیر کردند و از پسش بر نیامدند به تدبیر وطن‌پرستانه و بلندمدت دکتر محمد مصدق در مجلس چهاردهم و اجرای تر و تمیز احمد قوام‌السلطنه در دولت، به نفع کشورمان تمام شد و استنکاف روسیه برای خروج از ایران شکست خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد علیرضابیگی، نماینده ردصلاحیت شده مجلس شورای اسلامی می‌گوید: شرایطی پیش آمده که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان و مستقلین از ترس نبویان و رسایی زیر عَلَم آقای قالیباف می‌روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف به افشای دومین فایل صوتی پرحاشیه اش واکنش نشان داد ظریف به افشای دومین فایل صوتی پرحاشیه اش واکنش نشان داد به گزارش عرشه آنلاین، ظریف در واکنش به فایل صوتی پرحاشیه اخیر با اشاره به زمان آن که یک روز بعد از انتخابات مجلس بود تصریح کرد که فایل صوتی: «دستکاری و تقطیع شده است».

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرانقیمت‌ترین سواری داخلی در بازار آزاد به‌طور متوسط یک میلیارد و 165 میلیون فروخته می‌شود. قیمت پژو 206 و رانا پلاس حول‌وحوش 600 میلیون است قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد همزمان با اولین روز‌های سال نو تفاوتی با آخرین خریدوفروش‌های سال قبل ندارد و رانا پلاسی که یکی از ارزان‌ترین سواری‌های این کارخانه است، همچنان حول‌وحوش 585 میلیون تومان فروخته به گزارش عرشه آنلاین، قیمت پژو...

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای ائتلاف در انتخابات 1402 در ضعیف‌ترین حالت خود بود، ضعفی که قاعدتا ناشی از عملکرد رئیس آن یعنی غلامعلی حدادعادل بود. چرا که او قبل و در جریان ایام انتخابات آنچنان که یک رئیس باید کاریزما داشته باشد و بر سر حرف و شروطش بماند نماند و به نوعی مقابل پایداری‌چی‌ها، هم حدادعادل هم قالیباف دچار وادادگی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام 3 نفر به عنوان جوان ترین منتخبان دیده می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس گفت: فکر می‌کنم قاطبه کسانی که رأی آوردند حافظ وضع موجود هستند و اختلافاتشان بر سر مسائلی زیر این وضع موجود مثل ریاست مجلس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: اگر انتخابات حزبی و با برنامه نباشد این مدل انتخابات را دوباره خواهیم داشت. ما پایگاه حزبی داریم و مردم می‌توانند عملکردمان را از حزب سوال کنند اما افرادی که پایگاه ندارند از کجا باید برنامه و اقداماتشان سوال شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

اگرچه برنامه آقایان جبلی رئیس سازمان صداوسیما و قائم‌مقامش جلیلی اجرای تحول در سازمان متبوعشان بود و بر مبنای این طرح بسیاری از چهره‌ها دیگر راهی به تلویزیون نداشتند؛ اما ورق چنان برگشت که آواز عباس قادری بازخوانی می‌شود و ایرج خواجه امیری بعد از 45 سال در برنامه نوروزی حاضر شده و برای مخاطبان برنامه فرزاد حسنی ترانه می‌خواند. چهره‌هایی که برای حضورشان بر اساس شنیده‌ها عدد بین 200 تا...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به تذکر رهبر معظم انقلاب و برخی اظهارنظرات از جانب برخی منتخبین، گفت: منتخبین، اکنون که وارد مجلس شده‌اند و می‌خواهند کاری کنند کارستان، باید هر کار تحولی که می‌توانند در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم انجام دهند، عملی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت‌پیشه گفت: به طور قطع در مجلس دوازهم، رقابت اصلی بر سر افراطی‌گری است، یعنی چه کسی تندتر حرکت می‌کند و مردم نیز تاوان هر تند رفتنی را پرداخت خواهند کرد. همچنین در مسئله انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز شاهد یک جنگ زرگری خواهیم بود.