چهارشنبه 18 مهر 1403

انتصاب جدید در وزارت میراث‌فرهنگی / کردونی مشاور وزیر شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
انتصاب جدید در وزارت میراث‌فرهنگی / کردونی مشاور وزیر شد

با حکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، روزبه کردونی به عنوان «مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب شد.

طی حکمی از سوی سیدرضا صالحی‌امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، روزبه کردونی به عنوان «مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

نظر به تعهد، شایستگی دانش و تجربه ارزشمند فرهنگی و پژوهشی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب می‌شوید.

خبر مرتبط فوری / انتصاب جدید در وزارت صمت / رئیس ایدرو منصوب شد

با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت فرشاد مقیمی، به سمت معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) منصوب شد.

امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن انجام مسئولیت‌های مرتبط با امور مربوط به دفتر وزارتی و امور بین‌الملل با رویکردی خلاقانه و گفت‌وگو محور هماهنگی مؤثر درون و برون سازمانی را محقق و با پیگیری‌های مؤثر زمینه مناسب برای پیشرفت و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت متبوع را فراهم کنید.

انتظار می‌رود در حوزه بین‌الملل نیز تحرک و پویایی اثر بخش ایجاد و زمینه ارتقای هرچه بیشتر جایگاه بین‌المللی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور فراهم شود.

تقویت تعاملات بین‌المللی مبنای اقدامات در این حوزه قرار گیرد. فراهم کردن زمینه ایجاد و گسترش تعامل ساختارمند با نخبگان بخش خصوصی و نهادهای صنفی عمومی در اولویت مأموریت جنابعالی خواهد بود.

خبر مرتبط ارسال لایحه «اصلاح قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس» به مجلس

لایحه اصلاح قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس به مجلس شورای اسلامی ارسال شد. بر این اساس خود افراد نباید تابعیت مضاعف داشته باشند نه همسر و فرزندان آنها.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق سیاست‌های دولت چهاردهم را خواهانم.

روزبه کردونی پیش از این، ریاست مؤسسه عالی پژوهشی تأمین اجتماعی، ریاست دبیرخانه شورای عالی رفاه، ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستیار حقوق شهروندی وزیر رفاه و مسئولیت سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سابقه خود دارد.

پیش از این محمد کریمی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را بر عهده داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

انتصاب جدید در وزارت میراث‌فرهنگی / کردونی مشاور وزیر شد 2
انتصاب جدید در وزارت میراث‌فرهنگی / کردونی مشاور وزیر شد 3