شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

با اتمام مهلت ثبت نام کتابفروشی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران چالش‌ها و جنجال‌ها بر سر حضور این حلقه از نشر در نمایشگاه کتاب تهران ادامه دارد، اما آیا این حضور برای خود کتابفروشان خالی از چالش و مقرون به صرفه است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعا‌هایی علیه کشورمان را به شدت محکوم و از همراهی معدود کشور‌هایی در اروپا از رویکرد ظالمانه دولت آمریکا انتقاد کرد. کنعانی افزود: ظرفیت‌های نظامی جمهوری...

وب‌گاه فرارو

دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد. روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی با بیان این که در سال‌های گذشته عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه اقدامات و اعمال زیبایی بوده است؛ گفت: درعین حال مراکز فاقد مجوز و زیرزمینی منشأ اصلی صدمات به زیبایی و سلامت مردم هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر طرح، طرح نور است و برگرفته از آیه سوره نور که قاعدتا باید از نماد نور استفاده شود و اگر «نور» نیست و «زور» است دیگر چرا از قرآن و نور مایه می گذارند؟

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ با گذشت 204 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، به سست‌تر شدن پایه‌های این رژیم تروریست دست نشانده غرب منجر شده است، تعداد شهدای مردم مظلوم غزه از ابتدای این عملیات از مرز 34 هزار و 400 نفر گذشته است. بر اساس آمار اعلام شده از وزارت بهداشت غزه، از این تعداد حدود 25 هزار نفر شامل زنان و کودکان می‌شوند...

خبرگزاری میزان

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگ‌های در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه الف

در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند و به مدال طلا و برنز دست یافتند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران 3 روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

2 شهروند در 2 تصادف رانندگی به فاصله 10 دقیقه در پایتخت جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد. رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی ولی‌پور‌گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: چندی قبل ماموران کلانتری 102 پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.