شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیاست‌های ایالات متحده بیش از هر زمان دیگر در خاورمیانه بی‌اعتبار شده بالاخص بعد از آغاز جنگ ویرانگر غزه و تعهد تزلزل ناپذیر آمریکا به اسرائیل جهت تداوم این نبرد. در چنین شرایطی ایالات متحده در صدد احیای فرایند عادی سازی رابطه اعراب با اسرائیل است؛ فرایندی که هم برای واشنگتن پرهزینه است و هم برای اعراب؛ بازیگرانی که نشان دادند نمی‌خواهند برای اولویت‌های واشنگتن هزینه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب و بسیاری از صاحب نظران در کشور همواره از تمام زنان با حجاب و بد حجاب جامعه دفاع کردند تا به نظام بدبین نشوند. بنده احساسم این است که شیوه‌های ترویج امر ونهی و ترویج عفاف و حجاب نباید به گونه‌ای باشد که عده‌ای را نسبت به اصل نظام یا کشور بدبین کند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از مهار آتش‌سوزی در فروشگاه دخانیات در شهرکرد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار یک باب منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر قم منجر به مصدومیت یک نفر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانادا 2.1 میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع ملی کانادا اعلام کرد این کشور 2.1 میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزرای دفاع ایران و روسیه در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیسی طی نامه‌ای خطاب به رییس مجلس نسبت به اظهارات اخیر وی که خطاب به مسئولان اقتصادی دولت گفته بود:«ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.» واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از پیدا شدن جسد یکی از 2 نفر غرق شده در رودخانه نازلو خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین‌المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لئون فرانسه شرکت کرد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 196 کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرایم مختلف از جمله جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آن‌ها مورد بحث...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست. امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، آتش‌سوزی در فروشگاه دخانیات در شهرکرد مهار شد. انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، آتش‌سوزی در فروشگاه دخانیات در شهرکرد مهار شد. انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر دفاع کشورمان در دیدار همتای روس خود گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.