پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک فروشگاه بزرگ در محله "نوبنیاد" خبر داد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در آیین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران استان اردبیل گفت: امروز با فتح قله های علم و دانش در صنایع نظامی به خودکفایی رسیده ایم و این برگرفته از روح ایمان و حرکت جهادی ملت ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز نوشت: به‌دنبال فوت مرحومه «مهسا امینی» و شکل‌گیری برخی اعتراضات در شهرهای مختلف کشور، جریان‌های معاند تلاش می‌کنند که با سوء استفاده از احساساسات و اندوه مردم و ایجاد تحریک اجتماعی، اعتراضات را به سمت اغتشاش هدایت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا: از حدود 3400 سال پیش تاکنون فقط 268 سال بدون جنگ سپری شده است و حدود 120 میلیون نفر در قرن بیستم و در جنگ های مختلف، کشته و مفقود شده اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

11شبِ شورانگیز با 11فیلم خاطره‌انگیز در موزه سینمای ایران؛ رایگان برای همگان!

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر نفت گفت: پیش‌بینی می‌شود که قبل از پایان دولت سیزدهم برای همیشه مجتمع‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای به نام تأمین کاتالیست نداشته باشند، چراکه سازندگان داخلی کاتالیست‌های مورد نیاز این صنعت را تولید می کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک‌ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به 2 کودک‌ربایی اعتراف کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اهل ادب و شعر از محتشم کاشانی به عنوان مرثیه سرای نامدار حسینی یاد کردند و دیوان او را محک و استاندارد مرثیه سرایی منظوم دانستند که رنگین کمانی زیبا از اشعار فارسی است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: صدام و حامیان در جنگ تحمیلی شکست خوردند اما جمهوری اسلامی ایران به قدرت اول منطقه غرب آسیا تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در غرب کشور با اعلام جزییات برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: 31 شهریور ساعت هشت صبح رژه باشکوه نیروهای مسلح استان به صورت پیاده و خودرویی با صلابت و قدرت اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران کلان شهر تهران با موضوع ارزیابی ایمنی و اقدامات کاهش خطر مرتبط با تعدادی از مجتمع های تجاری - اداری و گودهای پر خطر رها شده و اولویت دار شهر تهران در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمریکا از دادگاه لاهه خواست که شکایت ایران از این کشور را برای آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده‌اش رد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: زنی که اقدام به ربودن 2 کودک در جنوب تهران کرده بود دستگیر شده است.

خبرگزاری دانا

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان «سیزدهمین» دوره این رویداد سینمایی را در 5 بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جوایز مردمی»، «فیلم ما»، «اکران مردمی» و «قصه ما» اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و ارگان‌های مختلف برگزار شد.