پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تشویق رئیسی توسط حاضرین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل را مشاهده کنید.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور: موفقیت برخی از ملت‌ها مانند ملت ایران در تداوم ماهیت انقلاب خود، امید به برقراری عدالت را همچنان در دل‌های مردم جهان، زنده و پابرجا نگه داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اطلاعات سپاه شهرستان رباط کریم طی اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تبعه خارجی و 6 نفر لیدر داخلی جهت ایجاد آشوب در شهرستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس فدراسیون کشتی گفت: موضوع درگذشت مهسا امینی کف خیابانی نیست و در این باره نظام باید جلوتر از همه بایستد.

وب‌گاه عصر ایران

شنبه 19 شهریورماه جاری، رسیدگی به پرونده قتل دختر 25 ساله اهوازی در دستور کار محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

رییس جمهور اسلامی ایران با تاکید بر برقراری عدالت در جهان گفت: ما قائل به سرنوشت مشترک برای بشریت هستیم و از جهانی شدن عدالت حمایت می کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون کشتی درباره انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: محمد بنا خسته بود و خودش رفت و برای انتخاب رنگرز با او مشورت کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل خواستار رسیدگی قضایی به جنایت ترامپ از طریق یک دادگاه عادلانه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی فوت مهسا امینی تجمعات دانشجویی در دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، الزهراء، علوم و تحقیقات و شهید بهشتی برگزار شد. در برخی از این تجمعات دانشجویانی که نقش پیاده نظام ضد انقلاب را بر عهده داشتند تلاش می‌کردند تا با سوء استفاده از احساسات و عواطف دانشجویانی که به منظور گرامیداشت یاد مهسا امینی در اجتماعات شرکت کرده بودند با سر دادن شعار‌های همسو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در بخشی از سخنانش در مجمع عمومی سازمان ملل با نشان دادن تصویر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به حضار و معرفی او به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم، خواستار رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت ترامپ در صدور دستور ترور فرمانده سابق سپاه قدس شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور حین سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با اشاره به جنایت آمریکا در تشکیل داعش و حمایت از تروریسم، به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و تصویر شهید سلیمانی را بالا برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایش عکس شهید سلیمانی توسط ابراهیم رئیسی در سازمان ملل را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک فروشگاه بزرگ در محله "نوبنیاد" خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنرانی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد دقایقی پیش در نیویورک آغاز شده است.