چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه ورزش سه

تساوی چوکا و پارس جنوبی جم در استادیوم پوریا ولی با حواشی زیادی همراه بود و اگر سرمربی چوکا مانع نمی‌شد احتمالا یکی از اتفاقات تلخ هفته را شاهد بودیم.

خبرگزاری دانا

آیت الله عبادی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حاج قاسم‌ها و صیاد شیرازی‌های ناشناخته هستند چون راه یکی است درجات فرق می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از کابران سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی‌توانند وارد سایت این وزارت‌خانه شوند که این موضوع سبب شد گمانه‌هایی بر هک این سایت زده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نور نیوز سایت نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: شب گذشته تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با مضمون تشدید برخورد با معترضین از طریق کانال‌های بدون شناسنامه در فضای مجازی منتشر شده که تماماً مجعول و ساختگی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه همه ما از این اتفاقی که برای دختر خوب "کُرد" رخ داد ناراحتیم، اظهار کرد: همانطور که رئیس جمهور اشاره کردند، گویی اتفاقی برای عضوی از خانواده ما افتاده است. وزارت کشور و نیروی انتظامی در حال بررسی موضوع هستند و گزارش‌هایی که مبتنی بر اطلاعات دقیق تهیه می‌شود، مبنای تصمیم گیری خواهد بود. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از کابران سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی‌توانند وارد سایت این وزارت‌خانه شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیگوشی یک کودک چهار ساله باعث آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در بلوار ثارالله شد.

وب‌گاه عصر ایران

رشیدی می‌گوید: این مطالب را عرض کردم که صادقانه بگویم هیچ برخوردی با ایشان انجام نگرفته است. مستنداتی که تا به امروز پزشکی قانونی به ما ارائه داده است، مشخص شده که هیچ برخورد فیزیکی یا ضرب و شتمی روی ایشان انجام نشده است.

خبرگزاری دانا

در این ویدیو بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس مشاهدات در این درگیری‌ها حداقل 20 نفر توسط نهاد‌های امنیتی بازداشت شدند.

خبرگزاری مهر

رهبر انقلاب اسلامی امروز با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس دیدار کردند که در ادامه فیلم کامل بیانات ایشان را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسربچه بازیگوشی یک کودک چهار ساله باعث آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در بلوار ثارالله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار مشهد گفت: همه بازداشت شدگان دیشب در مشهد از سران جریانات اغتشاشگر بودند.

خبرگزاری مهر

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای آورده است: دشمنان نظام تلاش می کنند دیپلماسی موفق ایران دراجلاس شانگهای را به چالش کشیده و برای حضور هوشمندانه رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل مشکل ایجاد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دو روز گذشته تجمعاتی در برخی از شهرهای کشور برگزار شد. در واکنش به این تجمعات و اتفاقات رخ داده در آن، تعدادی از نمایندگان مجلس در صفحات شخصی خود در توییتر مطالبی را منتشر کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام (ره) با زنده کردن ارزش های ناب اسلامی مانند ایثار و شهادت راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را به ما نشان داد و نمونه بارز آن ایستادگی و رشادت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس است.