چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون شوراها گفت: چون گزارش مکتوب و رسمی پزشکی قانونی را نداشتیم نتوانستیم نتیجه نهایی را اعلام کنیم و این منوط به این است که نتیجه آزمایش‌های شیمیایی و پاتولوژی اعلام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، هفته دفاع مقدس را یادآور و نماد مقاومت، پایداری، ایثار، رشادت و پیروزی ملت ایران در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حراست از خاک پاک ایران دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تجمعات اخیر در برخی شهرها بعد از فوت «مهسا امینی» واکنش نشان دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای جدید شورای سینما در احکام جداگانه‌ای از سوی معاون اول رییس‌جمهور منصوب شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور که در حال حاضر در مهران حضور دارد از پایان ماموریت پلیس راه و راهور کشور در اربعین حسینی خبر داد. وی گفت: 8 هزار نفر از ماموران پلیس راهور کشور از روز پنجم شهریور تا امروز در مرز‌های شش گانه مشترک با کشور عراق و همچنین در استان‌های مسیر و معابر منتهی به مرز‌ها حضور فعال داشتند. جانشین پلیس...

وب‌گاه گسترش

روزنامه جوان خواستار شد: قانون گذار، گشت ارشاد را داخل طرح جامع امنیت اجتماعی و همزمان با برخورد با اوباش، معتادان و سگ گردانان بگنجاند تا با سرمایه اجتماعی حداکثری به پیش حرکت کند.

خبرگزاری تسنیم

صدام حسین برای اولین بار در 18 فروردین یعنی همزمان با قطع ارتباط ایران و آمریکا، اعلام داشت که ایران باید از سه جزیره خارج شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان از کشته شدن 4 نفر در تجماعت اخیر این استاد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، مزار مطهر شهدا در سراسر کشور گلباران می‌شود. «مهمانی لاله‌ها» در بیش از 19 هزار گلزار شهدا برپاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز ضمن دعوت مردم به آرامش در جریان اعتراضات اخیر در البرز گفت: اگر امنیت به مخاطره بیفتد زندگی مردم و کسب و کارها را در این شرایط اقتصادی مختل می‌کند. مردم را به آرامش و تامین امنیت دعوت می‌کنیم. اعتراضات در البرز کشته و زخمی نداشته و فقط تعدادی بازداشت انجام شده و در حال پیگیری است.

خبرگزاری تسنیم

با کشف جسد مرد جوان در محله "فلاح" که بین یک پتو پیچیده شده بود، تحقیقات جنایی برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم رونمایی از مجموعه مستند دفاع مقدسی «کمپ 7» و تجلیل از عوامل و سوژه‌های آن در محل شبکه افق سیما برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، یائیر لاپید را به وحشت داشتن از تهدیدات دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در پرونده اختلافات دریایی متهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به رشادت، از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس آنان را سرمایه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: شهدا و پیشکسوتان وظیفه سنگینی در دفاع از انقلاب و کشور برای ما برجا گذاشته‌اند.